Tuesday, January 27, 2009

Koja faca....



---------------Прослеђена порука------------------
Од: Yespeace


Napuši se orao na vrhu litice, skroz ušlagiran i nabrijan, govori sam sebi: -"Koja sam ja faca, e..."

 

Zatim se onako nabrijan spizdi niz liticu, pada, pada i pada i na pola metra od tla brzo zamahne krilima, poleti natrag gore i smjesti se opet na vrh litice, pun sebe reče: -"Koja sam ja faca e, KOJA SAM JA FACA!"

Potom dođe drugi orao, pita ga: -"Alo kume, šta to radiš, a?"


Reče mu ovaj:-"A evo, vučem malo, 'oćeš sa mnom?"


I tako se njih dva napuše, spizde se niz liticu oba, padaju, padaju i na pola metra od tla zamahnu krilima i vrate se na vrh, jebeno nabrijani i napušeni, i kroz zube zavikaše: -"Koje smo mi face e, KOJE SMO MI FACE!"

Tad dođe medo. Pita on njih: -"Alo ekipa, šta se radi?"

 

"Duvamo malo, 'oš s nama?"

I tako se njih trojica, dva orla i medvjed, maksimalno napušeni i nabrijani spizde niz liticu i padaju, padaju, padaju. I dok su padali, pita jedan orao medjveda: -"Medo, pa je li ti imaš krila?"

-"Nemam..."

-"Stari ... ... Koja si ti faca e, KOJA SI TI FACA!!"





 

No comments:

zzgluposti