Wednesday, January 14, 2009

Menadzment

 


From: Marina

 

Menadzment

 

 

 

Putnik
u balonu sa vrućim vazduhom je izgubio orijentaciju. Spustio je  balon
nize i ugledao jednu zenu na tlu. Spustio se jos niže i pozvao ženu:

"Oprostite, možete li mi pomoći? Obećao sam jednom prijatelju da ću se naći sa njim, ali ne znam gde se nalazim."

Žena mu odgovara:

"Nalazite se u balonu, otprilike 10 met. iznad zemlje, 49 stepeni 28 minuta i 11sekundi širine, te 8 stepeni, 28 minuta i 58 sekundi dužine."

"Vi ste sigurno inženjerka" - kaže čovek u balonu.

"Jesam", potvrdi zena,  "ali kako to znate?"

"Pa, sve što ste mi rekli je tehnički korektno, ali ja nemam pojma sta bih uradio sa tim informacijama, a činjenica je da još uvek ne znam gde sam. Otvoreno govoreći, niste mi bili od prevelike pomoći, samo ste mi produžili putovanje."

Žena mu na to odgovori: "Vi sigurno radite u menadžmentu !"

"Da", odgovara covek iz balona "ali kako to Vi znate??"

"Tja", odgovara zena "niti znate gde ste, niti kuda idete. Vi ste na temelju velike količine vrućeg vazduha dospeli do ove pozicije. Dali ste obećanje prijatelju, a da nemate pojma kako ćete ga odrzati, a očekujete od ljudi ispod vas da reše vaš problem. Činjenica je da ste sada u istoj izgubljenoj poziciji kao i pre našeg susreta, ali sada sam nekako ja kriva za to !"

No comments:

zzgluposti