Thursday, January 22, 2009

mudrosti



---------------Прослеђена порука------------------
Од: Olja
Датум: 22. јануар 2009. 06.10
Наслов: mudrosti
Коме:



 

Ako imas prekrasnu zenu,

 jos ljepsu ljubavnicu,

ako imas super auto,

ako nemas problema s poreznim uredom,

ako sunce uvijek sija kad se probudis,

ako su ljudi uvijek ljubazni prema tebi i susretljivi,

KRAJNJE je vrijeme da prestanes uzivati droge !!!

 

 Dan ima 24 sata,

 u gajbu se smjeste 24 pive ...

TO NE MOZE BITI SLUCAJNOST !!!

 

Gacice nisu najvaznija stvar na svijetu, al' su vraski blizu !!!

 

 Na poslu sam Bog.

Svatko zna da postojim,

al' me nitko jos nije vidio ...

 

 Nikad se vise necu ozeniti rukometasicom

sto god baci na mene, pogodi me u glavu.

 

 

 Ujutro ne jedem, jer mislim na sex.

U podne ne jedem, jer mislim na sex.

Navecer ne jedem, jer mislim na sex.

  Po noci ne spavam,

jer sam prokleto gladan.

 

 

Tako sam dobar u krevetu da nekad vicem svoje ime !

 

Osmijeh je druga najbolja stvar koju zena moze napraviti sa svojim ustima ...

 

Vegetarijanac

- stara indijanska rijec za ''Los lovac''.

 

 Dijeliti restoran ili lokal na pusacku i nepusacku sekciju je kao da

podijelite bazen na dvije polovice u jednoj smijes pisati, u drugoj ne.

 

Ako parkiras auto nepropisno, ostavi brisace upaljene,

da ti ne mogu zataknuti kaznu ...

 

 Najbolja stvar s celavom glavom je ta da cujes snjezne pahuljice kako udaraju ...

 

 Ne volim ljude koji uzimaju drogu, a posebno carinike.

 

 U 17-toj se curama pocinje mijenjati glas s NE na DA.

 

Znate li sto dolazi poslije kise ???

 Ponedjeljak !

 

 Ko je izmislio matematiku.

  Srbi.

  Ispred kafane se saberu, uðu unutra i onda se oduzmu.

 

 Bolje proliti malo s Parkinsonom,

nego zaboraviti popiti s Alzheimerom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



No comments:

zzgluposti