Monday, May 18, 2009

Vidjenje ozenjenog



---------- Forwarded message ----------
From: Olja




Kristofer Kolumbo je mogao otkriti Ameriku samo zato jer je : 

 ¡¡BIO NEOŽENJEN!!  

 

Da je Kristofer Kolumbo imao suprugu, čuo bi slijedeće:

-A što moraš ići ti? - A što ne pošalju nekog drugog? Šta si ti: jedini - bez tebe se ne može? - Jesi li ti lud ili glup? -Zar ne vidiš da te iskorištavaju? - Ne znaš čak ni moju familiju a ideš da otkriješ novi svijet! - Šta skrivaš? Ne znaš ni gdje ideš! Kakva bolan okrugla Zemlja? - A šta, samo će muškarci putovati? Ma nemoj? - A što ne mogu i ja ići ako si ti šef?.... mene nikada ne vodiš na putovanja!

 - Nesretniče, ne znaš više šta bi izmislio samo da nisi kući? - Ako izađeš na ta vrata ja se iste sekunde vračam mami!

Bestidniče! - A ko je ta Marija? Šta ona hoće? Kažeš djevojčica?... Ma jedi govna!... Pedofilu! - Sve si isplanirao, lopove! Ti si se to davno dogovorio sa tim kurvama indijankama - Tu misliš da sam ja s grane pala?

Šta kažeš? I kraljica će prodati svoj nakit da bi ti putovao? Šta ti misliš da sam ja glupača? Šta ima između tebe i te babe? -

Ne možeš ići i gotovo! - Ništa se neće desiti ako svijet i dalje bude ravan ko ploča.

Nemoj mi se ništa oblačiti jer ti ...

ne ideš!


No comments:

zzgluposti