Monday, May 18, 2009

Vrhunska pritužba

 


From: Dragutin

 Poštovani Sude!

Dana 02.03.2009. godine sam stvarno kraj ceste zamijetio neki okrugli  znak sa crvenim obrubom u kome je na bijeloj podlozi stajao broj  sedamdeset, ali pokraj tih brojeva nije stajala nikakva oznaka koja  označava mjernu jedinicu na što se taj broj odnosi. Kako i sami znate  Hrvatski sabor je Ukazom o proglašenju Zakona o mjernim jedinicama od  10. lipnja 1993. godine (NN 58/93) proglasio da su mjerne jedinice određene na temelju međunarodnih ugovora koji obvezuju Republiku  Hrvatsku i da su u RH zakonite mjerne jedinice SI sustava. U toj uredbi  piše da je mjera za duljinu metar, a mjera za vrijeme je sekunda. Izvedenica za brzinu je jedinica duljine kroz vrijeme. Ne mogu si zamisliti da djelatnici Ministarstva unutarnjih poslova krše jedan od  temeljnih Zakona u RH. Dakle, ako kod znaka nije napisana mjerna jedinica za pretpostaviti je da se radi o mjeri koju je RH međunarodno  prihvatila i Zakonom ozakonila. Tako sam ja, cijenjeni sude,  pretpostavio da se radi o 70 m/s, odnosno nešto više od 250 km/h. Kako  sam ja vozio samo 180 km/h što je daleko ispod dozvoljenih 70 m/s (252 km/h) molim da mi se vrati vozačka dozvola koju su mi revnosni prometni  policajci bespravno oduzeli.

 

No comments:

zzgluposti