Tuesday, September 22, 2009

biseri

-----Original Message-----
From: Ninoslav

Negdje u Dalmaciji...

- Ajme! ©jor! Br¾e, br¾e! Ajte vanka! Morski pas! Morski pas!
- Kaj? Ste mene poklicali !!???
Ni¹ta, ni¹ta, lipi moj, samo ti plivaj.......

***************

Koji je dan pedera?
Drugi drugog!

***************
Kakva je razlika izmedju Good Year guma i 500 potrosenih kondoma ?
Good Year je Good Year, a 500 potrosenih kondoma Very Good Year.

***************

Idu Mujo i Haso kuci s posla. Pita Mujo: - Bolan Haso, sto ces prvo da uradis kad dodjes kuci?
- Prvo cu da strgnem i pocepam zenine gacice!
- Sto, toliko si napaljen??
- Ma jok, zuljaju me!

***************

Kletva: dabogda ti ispali kljucevi usred gay parade!

***************

Kad god odem na godisnjicu mature, sa zaljenjem konstatujem da su se moji vrsnjaci toliko ugojili i ocelavili da ne mogu da me prepoznaju!

***************

Koliko je dugacka sekunda?
Zavisi sa koje se strane vrata od WC-a nalazis.

***************

Prodajem vikendicu u Budvi, 30 metara od mora, 100 metara od bagera. HITNO!

***************

Prodajem kucu na klizistu. Nije puno presla...

***************

Prodajem elektricnu gitaru, vrlo povoljno. Telefon +381 XXXXXXXX

P.S. Ako se javi dete, ne spominjite prodaju!

***************

Sretnu se Crnogorac i Pirocanac:
- A dje si, casti ti?
- A sto ja, casti ti!

***************

Kako se na Bosanskom kaze "Druzina Prstenova"?
Ringe, Ringe, Raja.

***************

Igra Haso poker i vice Fati: - Fato, kuvaj kafu! Dobio sam te nazad!!

***************

Dve plavuse:
- Znas li da ova Nova Godina pada u petak?
- Joj, samo da nije 13.-og?!

***************

Fica ne uspeva da zakoci na semaforu i svom silinom se zabije u zadnji deo BMW-a ispred njega.

Na display-u BMW-a, pojavljuje se poruka: - Found new hardware. Install?

***************

Dosao siromasak kod doktora po nalaze.

Kaze doktor: - Nalazi vam uopste nisu dobri. Zivecete jos 3-4 meseca.

- A od CEGA, doktore?

***************

Zene i muskarci...

Zene se u zivotu srame 4 puta:
1. kada se prvi put seksaju
2. kada prvi put varaju muza
3. kada prvi put dobiju novac za to
4. kada prvi put placaju za to same

Muskarci se u zivotu srame 2 puta:
1. prvi put kada ne mogu drugi put
2. drugi put kada ne mogu prvi put

No comments:

zzgluposti