Thursday, September 24, 2009

Dobar, dobar - tri zene igrale golf

-----Original Message-----
From: Marina
Tri zene igrale golf jednog lepog nedeljnog popodneva. Jedna od njih
nije bila previse spretna i loptica joj odleti u sumu. Ode da je
potrazi, ali umesto nje pronadje zabu uhvacenu u zamku.
- oslobodi mei ispunicu ti tri zelje, rece zaba.
Zena se nije mnogo dvoumila. Oslobodi zabu, na sta joj zivotinja kaze:
- hvala, ali zaboravila sam nesto da ti napomenem. Sve sto ti pozelis,
tvoj muz ce dobiti deset puta vise.
- Nemam nista protiv, bila je zadovoljna zena.
Njena prva zelja je bila da postane najlepsa zena na svetu.
- ali, jesi li ti svesna da ce tvoj muz postati naj naj najlepsi
muskarac na svetu? Pravi Apolon. Sve zene ce ga zene proganjati, upozori
je zaba.
- Nema problema. Pa ja cu biti najlepsa zena na svetu, i on ce uvek
videti samo mene.
I tako zena postade najlepsa na svetu. Posle toga pozeli da bude
najbogatija.
- ali to ce tvog muza uciniti deset puta bogatijim od tebe.
- to mi uopste ne smeta, ono sto je njegovo, i moje je, odgovori zena.
I tako zena postade najbogatija na svetu.
- a sta je tvoja poslednja zelja, upita radoznala zaba.
- zelim da dobijem LAGANI srcani udar.
Pouka price je da su zene inteligentne. Nemoj se nikada saliti sa njima.
NAPOMENA: ako si zensko, ne citaj dalje. Za tebe je vic gotov. Stani
ovde i osecaj se superiorno.
Ako si muskarac: muz je imao deset puta LAKSI srcani udar!
Pouka price je da zene stvarno misle da su veoma inteligentne. Pustimo
ih da veruju u to i uzivajmo u spektaklu.
P.S. ako si zensko i jos citas, ovo je dokaz da zene NIKAD NE SLUSAJU
STA IM SE KAZE.

No comments:

zzgluposti