Monday, September 28, 2009

Vicevi

 


From: Srdjan
 
 

 

Alchajmer
Pita baba unuka: -Sinko kako se zove onaj Nemac što nam sakriva stvari po kući? -Alchajmer, baba, Alchajmer.

 

STOLICA
Vraća se žena sa pijace i pita muža: -Dragi, šta radiš to? -Pravim ti stolicu. -Super. I kada će biti gotova? -Evo, samo još da namontiram utikač!!!

 

SVIRKA
-Doktore nešto mi svira u grudima?! -Onda igrajte. -Doktore nije mi do šale! -Nije ni meni do muzike!!!

BAKO, BAKO
Došla Crvenkapa kod bake na Kosovo, pa viče iz sveg glasa: -Bakooo, bakoooo, bakoooooo! Odjednom iza ugla dopre glas: -Šta se dereš, bako se odseljio!

 

Nadgrobni spomenik
Na jednom nadgrobnom spomeniku piše: "Ovde leži moja žena, a ja kući počivam u miru!

II STEPEN PIJANSTVA
Dolazi podnapit muž kući sa nepoznatom ribom u naručju. Otvara mu žena, a on joj namiguje i kaže: -Pravi se da si mi sestra.

 

POSLEDNJA
Zašto žene žive duže od muškaraca? -Da bi njihova bila poslednja!

 

SRBIJA I FILM
Kakva je razlika između Srbije i filma? -Film se razvija!


40
Zašto žene od 40 godina ne igraju žmurke? -Zato što niko neće da ih traži.


METROPOLA
Zašto je Beograd metropola? -Zato što je izgradio samo pola metroa.

 

Stopala
Zašto žene imaju manja stopala od muškaraca? -Da mogu stati bliže sudoperi!

 

Taliban

Kako Taliban ide na posao? -Avionom! A, kako se vraća? -Ne vraća se .

 

GRUPNJAK
Zašto Crnogorci vole grupni seks? -Pa, može se zabušavati!


PINOKIA
Kako se zove mobilni telefon napravljen od drveta ? -PiNokia.


TRI RAZLOGA
Tri razloga zbog čega je svet otišao u .... "tri lepe": -Najbolji reper je belac -Najbolji igrač golfa je crnac -A, Nemci neće da ratuju!


IMAM
-Zašto žene vole da slušaju govor Imama? -Zato što on uvek počinje rečenicom "Ja veliki Imam..."


KRITIKA
Zašto muškarci vole da ožene devicu? -Zato što ne vole kritiku!


OD CEGA
Radnik "Zastave" dolazi kod doktora. Ovaj ga pregleda i reče: -Žao mi je, moram Vam reći da ćete živeti još godinu dana. -Od čega, doktore, od čega!


SEKSI KAFA
Zašto se prva kafa na poslu zove seksi -kafa? -Svi piju kafu, i j... im se za posao!

Traženi

Koje su četiri najtraženije osobe u Srbiji: -Karadžić, Mladić i dva žiranta


SPASITELJI
U čekaonici kod psihijatra razgovaraju tri ludaka: -Ja sam Isus Hrist I mene je poslao Bog da spasim svet, kaže prvi -Nije istina, kaže drugi, mene je Bog poslao! A, teći će: -Momci ja odlično znam koga sam poslao. Vas nisam!!!

 

Nije dan

Muž se kasno vratio kući, skida se, ulazi u krevet i počne da se u krevetu gura uz suprugu. -Dragi-kaže mu ona, trenutno ne mogu. -Ma, šta vam je danas, kao da ste se sve dogovorile...


Milisav

Pita sudija seljaka koji je pretukao svoju ženu: -Milisave da li ste svoju suprugu tukli u afektu? -Ne, gos'n sudijo, očiju mi, nego u podrumu!

Istraga

Vračara kaže ženi: -U kartama vidim da će vam muž umreti. -To znam, nego šta kažu karte, hoće li biti istrage!?

Hm...

Posle seksa, on zagleda njenе slikе na komodi, pa, zapita: -Ko ti je ovo na slici? Muž? -Ne. -Brat? -Ne. -Švaler? -Ne. Pa, ko je onda? -Ja, pre operacije!

 

Adam

Pred čas veronauke, pita sin oca: -Tata kako se zvala Adamova tašta? -Adam nije imao taštu. To je bio raj, sine moj...

 

 

 

No comments:

zzgluposti