Monday, October 19, 2009

Ciga

-----Original Message-----
From: Ninoslav

Dolazi ciganka kod doktora sva modra od batina.

- Ko te tako unakazi, zeno? -pita je doktor.

- Ma muz me sve ubio. -jada se ciganka.

- Sto bre? -nije jasno doktoru.

- Ne znam gos'n doktor, mora njeg' da pitujes.

- Nista, dovedi ti njega sutra kod mene da ja s njim popricam.

Dolazi sutra ciga i pita ga doktor:

- Je li cigo, sto onako umodri zenu, za ime Boga?

- Gos'n doktor -poce ciga pricu -kad god treba da legnem sas njuma da gu seksam, kad gu pogledam kol'ko je ruzna, ne moz' nikako da m' se digne i ja se iznerviram i sve gu ubijem!

- Pa ne radi se to tako -obja¹njava mu doktor -nego kad treba to da radite ti zazmuri i zamisljaj neku dobru zensku, na primer Cecu... Seku... Karleusu.. kapiras?

- Kapiram, gos'n doktor, fala vi mlogo.

I ode ciga kuci da obavi posao, ali eto sutradan opet ciganke kod doktora, ovog puta jos vise ubijena od batina. Opet joj doktor kaze da posalje cigu kod njega da ga preispita. Dodje ciga i doktor krene da mu drzi predavanje:

- Dobro bre, cigo, pa sta smo se juèe dogovorili?

-Sve sam uradeo kao sto si rek'o, gos'n doktor -brani se ciga -Skinemo se mi goli, legnemo, ja zazmurim, zamislim Cecu, dig'o mi se, ide sve k'o podmazano, kad u jedan trenutak otvorim oci i vidim - i ona zmuri!

- Pa mamu ti jebem -pomislim se ja, pa ti li ce Kebu da zamisljas?!

No comments:

zzgluposti