Tuesday, October 20, 2009

Cobanin



From: Tatjana

Tekst preuzet:


Juce na RTS-u sam gledao nesto o zaposljavanju. I kazu kako nece niko da bude cobanin, pa zatim prikazu jednog cobanina kako cuva ovce.... I pitaju ga kako mu je, jel voli taj posao i jel moze da se zivi? Kaze on dobro mu je, posao nije previse tezak.... I na kraju kaze da mesecno zaradjuje 60.000 dinara ( a jos sam cuo da imaju hranu i smestaj )?!?! JBT!!!! On je poceo da radi kao coban sa 15 godine ( koji ce mu srednja skola ), a ja sa 25. Dakle zaradio je ( uzecu manju cifru, jer verujem da nije uvek imao toliku platu ) 45.000 * 120 ( meseci ) i zaradio je za tih 10 godina: 5.400.000 dinara, a ja sam isao najpre u srednju skolu i neka sam mesecno trosio 3.000 dinara * 48 = 144.000 dinara, a zatim sam isao 5 godina na fakultet i tu sam trosio min 16.000 mesecno, dakle 60 * 16.000 = 960.000.

Sumiram:

COBANIN

Osoba koja je pohadjala sr. skolu i fakultet

5.400.000 din ~ 66.666 EUR

-1.104.000 ~ 13.629 EUR


Dakle, razlika je 6.504.000 ~ 80.296 EUR

Neka prosecna plata programera iznosi 800 evra ~ 64.000 dinara. Postavlja se sledece pitanje: Da li ce programer IKADA stici zaradu cobanina???

Ajde, da ne budem materijalista: Ko ce zdravije i duze da zivi?


COBANIN

Programer

Gde zivi

Obicno na selu: cist vazduh, lepa priroda, nema automobila....

Obicno u gradu: smog, automobili, bez puno zelenila, bez dvorista, baste...

Radno mesto

Livada, zelenilo.....

Kancelarija, okruzen monitorima i zracenjem......

Radne aktivnosti

Teranje razne stoke na ispasu, dakle fizicki aktivan

Kucanje u tastaturu: aktivno skoro svih 10 prstiju

Ishrana

Domaci proizvodi: mleko, sir, domaca rakija......

Ovde ne mozemo generalizovati, ali velika verovatnoca je: kupovni proizvodi proizvedeni u fabrikama uz gomilu supstanci....


Dakle, logicki posmatrano cobanin ce da zivi bogatije i zdravije i duze!!!

Na kraju se pitam: Ko je ovde cobanin, a ko ovca :) ?!?

No comments:

zzgluposti