Tuesday, March 30, 2010

Munze Konza

________________________________

From: Vuk




Sretnu se dva zemunca, i prvi pita:
"Gde ides brate?"
"Na zenba..."
"E nemoj, tebra, cuo sam da na bazenu vlada herpes.."
"Koji bre Vlada Herpes!?!?!"


Hvali se Zemunac pred sinom i njegovim prijateljima -u vasim godinama ja
sam bio sa sto devojaka -ali tata, prošle godine ih je bilo pedeset
-jeste, sine, ali si onda bio mlad da znaš celu istinu



Kako se Zemunac moli Bogu ?
Brate, ako te ima, kaži mi kako da se sakrijem kao ti !

Sta je zemunski trijatlon?
Peske preko grane, busom do Beca, nazad u Zemun BMW-om.



Dosao Zemunac kod ortaka iz bloka i ovaj da ga ugosti pita ga :
''Hoces brate pivo''?
Zemunac;'' Necu brate''.
Lik iz bloka: '' Hoces neki sok''?
Zemunac: ''Ma jok''.
Lik iz bloka: ''Pa ono hoces vodu?''
Zemunac: ''Ma ne, necu da te maltretiram''.
Lik iz bloka: ''Koga ces ti da maltretiras?''



Vidi Zemunac dve ribe setaju, prilazi, zabada jednu u glavu, a drugoj ce:
"Zasto dama seta sama"?




Kako Zemunac uci sina da pliva? Znaci mashi, mashi!



Hoce starac da izadje iz basa i krene na vrata, kad tamo
Zemunac...pridje i kaze:
"Izvini, ja bih sish'o..." a Zemunac:- Pa sishi ga, matori!


Kako Zemunac spava? Znachi upashe jorgan..



Zemunac se svadja sa ortakom:
"Sta si ti kenjao da sam ja srao da onaj jeo govna?!!!"




Kako Zemunac najavljuje posetu roditeljima.....
Alo, nemoj da vam dodjem tamo!


Opklade se Zemunac i Dorcolac ko je veci mangup......i Dorcolac dodje u Zemun.
Tek sto je zin'o da kaze: Ja sam Dorcolac, kad stvori se neka bagra,
ulema ga k'o kera, skine mu tike, kajlu, trendzu i ubaci ga u Dunav
kod Juge da pliva do kuce......

Sad Zemunac otisao na Dorcol i prvo bojazljivo progovara :
Ja sam Zemunac.........nista.....tisina, ponovo malo glasnije: ja sam
ZEMUNAC....opet nista muk, tisina.....treci put se prodere JA SAM
ZEMUNAC.....ma ni zive duse na ulici cak se i roletne spustaju, vrata
zakljucavaju 4 puta....samo ulicom ide jedna baba. Saceka on babu i
prodere se na nju: BABA ja sam ZEMUNAC....A baba mu odgovara: "Cuti,
sine, to je sramota..."


pita Zemunac sina
--sine jel se drogiras
--pa kako da ti kazem.. u jednu ruku da u drugu ne




Kritikuje majka Zemunca
--Sine, nista ne valjas!
--Valjam, kevo, valjam...

No comments:

zzgluposti