Thursday, October 17, 2013

Vicevi

> - Doktore, kašljem i teško dišem...

> - Pa je l' pušite cigare?

> - Pušim, al' ne pomaže.

>



> Muž i žena gledaju horor .

> Žena : - Joj , majko mila ! ...

> Muž : - Prepoznala si je, jel da ? :)

>

>

> Sine, drogiraš li se ti?

> - Ne, odakle ti to?

> - Rekla mi ptičica.

> - Ti pričaš s pticama, a ja se kao drogiram?!

>



> Pljačkaš u banci po izlasku upita jednog od svedoka:

> - Jesi li me video?

> - Jesam!?

> Pljačkaš ubije tog čoveka pa upita drugog:

> - Jesi li me video?

> - Nisam, ali moja zena jeste!

>

>



> On: Predivno izgledaš.

> Ona: Hvala.

> On: Lepa si.

> Ona: Ok.

> On: Sviđaš mi se!

> Ona: Žao mi je, ali moje srce pripada drugom.

> On: Pa nema veze, imaš ti i drugih organa.

>



> Šta je nesporazum?

> - Zovneš komšinicu na kafu. Ona dođe, popije kafu i ode.

>

>

> Sedi momak s curom u piceriji i dolazi konobar.

> - Dobar dan izvolite?

> Devojka: Ja ću kaprićozu, coca-colu, kapućino i palačinke s nutellom!

> Momak: Aj ne zajebavaj, uzmi još nešto...

>



> U birou za zaposljavanje dolazi tip i kaze:

> - "Trazim posao, imam tri zene i petnaestoro dece."

> Sluzbenik ga gleda slegne ramenima pa kaze:

> - "A osim sto jebete - je l' znate sta drugo da radite?"

>



> Razgovaraju dve žene i kaže jedna:

> - Čula sam da od prevelikog penisa možeš dobiti rak materice!!

> A druga će na to:

> - A ja sam čula da od malog dobiješ slom živaca!!

>

>

> Muž i žena u krevetu:

> On: Jesi za seks?

> Ona: Ne mogu, umorna sam, boli me glava...

> On: Ma spavaj, pričam telefonom.

>

No comments:

zzgluposti