Thursday, July 12, 2007

Fokusi na fokuse

 


From: Srdjan

 
 

Top lista naj pitanja korisnika MONET mobilnog
providera u Crnoj Gori:



> - Ja bih da uplatim roming, pa me interesuje za koliko
se, otprilike, vremena on potrosi ?

> - Ja nisam placao racune, to je tacno, i vi ste mi
slali opomene - i to je tacno. Ali, ja sam se strasno
uvrijedio kad ste mi iskljucili telefon!!!

> - Imamo prijatelje na Kosovo, oni imaju novi Alkatel
francuski, koliko kosta 1 minut?

> - ALO, JESTE LI VI BESPLATAN BROJ, ILI ODMA' DA
PREKINEM !?

> - Ja sam korisnik cijenjenog MoNeta, pa bi i moja zena
da bude korisnik cijenjenog MoNeta posto se mi nikad
nijesmo razdvajali, evo i grobnicu smo napravili
zajedno...

> - Koliko kosta minut poruke?

> - Mozete li mi reci koliko je sati i koji je dan
danas... popio sam neke tablete...pa ne znam...

> - Fali mi samo 2-3 feniga da posaljem poruku...vala bi
mi mogli to toliko progledat kroz prste ...

> - Nisam zadovoljan vasim odgovorom! Dajte mi vaseg
glavnog urednika!

> - Mozete li da mi pomozete, ne cuje se stiskanje po
tipkama?

> - Dje treba da idem da uplatim poruku?

> - Ja sam bila blokirana, pa su me popravili a sad opet
ne mogu da saljem poruke...

> - Sta je ovo, ne mogu da saljem oporuke a stalno
dosipam racun?

> - Ima li neka sifra da bi mi broj postao tajanstven?

> - Nama treba Milojkin broj, ako je u kompjuter...

> - Korisnik: Kol`ko kosta minut?
Operater: Zavisi gdje zovete.
Korisnik: A ne zovemo nidje, samo nas interesuje...

> - Imam pozijevanje sa ovog broja: 069 ..... Ko je to?

> - Kako mozemo da zovemo: mi njih, oni nas i oni
njih???

> - Korisnik: Ne zovem vas sa svog broja jer ne mogu da
pozivam nikoga.
Operater: Koji Vam je broj telefona?
Korisnik: Nije bitno...

> - Korisnik: Sto ne mogu da saljem poruke???
Operater: Opterecenje na centrali, pokusajte kasnije.
Korisnik: Ne mogu ni kasnije, pokusao sam!

> - Jesam li jos u funkciju???

> - Mogu li da znam stanje za IDUCI mjesec ???

> - Ja znam da otvorim pismene poruke, ali USMENE ne
znam...

> - Ja sam kupio broj kod Micka... Moram li sad stalno
bonove kod njega da kupujem, ili mogu i na ulicu???

> - Mozes li mi reci stanje na racunu, ali polako, da me
srce ne ufati?

> - Mogu li da provjerim koliki mi je?

> - Mozete li mi rec` kako se brisu brojevi iz imenika,
e ce me jad nac` ako moja zena vidi koga sam zva`...

> - Korisnik: Dajte mi broj Marka Jankovica (*)
Operater: Na to ime nema prijavljen broj
Korisnik: A ima li na zenu mu, ne znam kako se zove,
vidji tamo ako ti znas...

> - Iskljucite mi ovu sekretaricu, dosadna je a i neznam
kako izgleda...

> - Ja sam dva vasa broja kupio unucima: da im nesto
ostane od djeda!

> - Treba li da citam broj sa lijeva u desno? (kako
unijeti broj sa MO bona)

> - Sedi mi pismo na ekran...

> - `Oce li mi se zapalit` tel efon, ako ga punim cijelu
noc?

> - Mogu li da vas pitam za stanje moga druga, jer se on
stidi?

> - Ne mogu primiti poruku! Telefon mi je na televiziji
i on osjeca da ce mu doc", al" ju ne moze primit!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

zzgluposti