Friday, August 31, 2007

vicevi lol

 


From: Srdjan
 

 

Dodje Perica kuci i kaze ocu da je dobio 4 jedinice. Otac popizdi:

 

- Majmune jedan, iz cega si sve dobio jedinicu?

 

- Iz fizickog, matematike, srpskog i veronauke.

 

- Kako si dobio jedinicu iz fizickog?

 

- Ucitelj nam je rekao da dignemo jednu nogu, ja sam je digao. Onda je

rekao

da dignemo i drugu nogu.

 

- Pa na kom kurcu ces onda stajati?

 

- To sam i ja rekao, pa sam dobio jedinicu.

 

- Dobro, kako si dobio jedinicu iz srpskog?

 

- Uciteljica je izvukla nas troje i pitala nas da kazemo jednu

recenicu.

 

Vlada je rekao:

 

- Ana voli Zorana.

 

Marko je rekao:

 

- Ana voli Pericu.

 

- U, jebo te, pa ta Ana je kurvetina!

 

- Jeste, to sam i ja rekao, pa mi je uciteljica dala jedinicu.

 

- Dobro, kako si dobio jedan iz matematike?

 

- Uciteljica je pitala koliko je 2+3, a ja sam rekao 5.

 

Onda je pitala koliko je 3+2.

 

- U, jebo te, to je isti kurac.

 

- To sam i ja rekao, pa sam dobio jedinicu.

 

- Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobio jedan iz veronauke?

 

- Pop je pricao kako je bog svugde oko nas, a ja sam ga pitao je li i u

podrumu od naseg komsije, a on je rekao da je bog i tamo.

 

- Jes kurac, nas komsija nema podrum.

 

- E, to sam i ja rekao

 

 

 

Bracni par dobija postom dvije karte za operu sa ceduljom na kojoj

pise:

  "Pogodite ko vam ovo salje."

 

 Muz i zena lupaju glavu ko im je  to mogao poslati te karte, i to za

najbolja mjesta, ali ne mogu ni da naslute ko bi to mogao da bude tako

ljubazan...

 

 Ali, svejedno, odlaze u operu i divno se provode.

 

 Vrativsi se, na nesrecu, zaticu stan sav u neredu, skroz temeljno

opljackan... a na stolu papiric na kome pise:

 

  "Sad znate..."

 

 

Puste Fatu Srbi iz logora pa je "okupiraju" novinari i pitaju:

 

"Jesu li vas silovali?"

 

"Jesu, samo bilo je i gorih stvari."

 

"Sta je gore od silovanja?"

 

"Vrijedjali su me na nacionalnoj osnovi."

 

???

 

"Rekli su mi da imam picku ko sajkacu."

 

 

Prodavao cigo diplome sa fakulteta na buvljaku. Prilazi mu jedan

student,

trazi po diplomama i nadje diplomu s medicinskog fakulteta, pa upita

cigu: -

Je li, posto ova diploma?

Kaze cigo: - 6000 EUR.

- 'Ajde cigo, imam samo 5800, je l' moze?

- Ma nel dolazi u obzir, samo 6000.

I pocnu oni pregovarati, pa cigo popusti i rece:

- 'Ajde moze za 5800 EUR, ali moram te malo i propitati.

 

 

No comments:

zzgluposti