Friday, October 26, 2007

vicovi



---------- Forwarded message ----------
From: olivera

 

>  Dojde Mujo u ducan da kupi hleb i pita koliko košta.
> Prodavac kaze:  10  maraka.
> - Pita Mujo zasto tako puno.
> - Pa 2 marke za kruh, 2 za Aliju, 2 za Federaciju, 2 za SDA i 2 za
> mudžahedine, - objasni prodavac.
> - Pa dobro, kaze Mujo, kad je za tako dobre stvari, onda evo 10 maraka.
> Prodavac mu vrati 2 marake i kaže:
> - Nema hleba.
>
> __________________________________________________________
> Pitala devojka svog dečka: * Zašto ti imaš tako dugačke trepavice? * Pa,
> znaš, ja kad sam bio mali, ja sam plakao i plakao i plakao...
> * A zašto nisi piškio, i piškio, i piškio....?
> ___________________________________________________________
> Zaboravio dječak papagaja u frižideru. Nakon pet sati otvori frižider i
> kaže "Koga to moje okice vide?"
> A papagaj kaže "PINGVINA pička ti materina!"
____________________________________________________________
> Razgovaraju dva Crnogorca:
> 1. Oli jado znaš ti ko je Mozart?
> 2. Bogomi ne znam, ko ti je taj?
> 1. Pa to ti je onaj štono je napisa muziku za našu Nokiju!!!
> __________________________________________________________
> Čita Suljo novine i kaže: "Mujo, znaš li da po statistici kad jednom
> otvorim i zatvorim usta, 10 ljudi umre na planeti!?"
> Mujo: "A jesi' probao zube da opereš...?!?"
> _________________________________________________________
> Rodila Fata jedanaesto muško dijete:
> - Kako mu ime?
> - Mujo!
> - A ostalima?
> - Mujo!
> - Pa baš svi Mujo?
> - SVI!
> - A kako ih razlikuješ?
> - Po PREZIMENU!

No comments:

zzgluposti