Friday, June 25, 2010

Novi mobilni telefon - Kita Sony Ericsson



 


Za sve ljubitelje Sony-Ericsson-ovih proizvoda... Iz najnovijeg repertoara - Kita:

 
"Jump right into a new mobile gaming experience. Play gesture gaming by moving your body. It's fun - and keeps you fit."

 

2010-05-31_091229.png

 

Jedva čekam reklame domacih operatera:
"Ekskluzivno u našoj ponudi, Kita od Sony Ericssona !!!!"

Izraz lica na ljudima kada stavljas ruku u dzep i kazes samo da izvadim kitu - neprocjenjivo!

Mislim da mi je Kita negde ispala iz džepa.
Kita, malo korišcena (skoro k'o nova!), prvi vlasnik. 300 ?.
Pokvarila mi se Kita...
Imam novu igricu za Kitu...
Prazna mi je Kita...
Kita mi se zablokirala...
Imaš dobru masku za Kitu...
Posudiš mi Kitu na kratko?
Pokvasio sam Kitu i više ne radi...

Sela si mi na Kitu...

Pridrži mi Kitu...


No comments:

zzgluposti