Saturday, October 01, 2011

vicevi

---------- Forwarded message ----------
From: Goran




DESAVA SE U JEDNOM BARU

- IZVINITE GOSPODJICE, MOGU LI VAM PONUDITI JEDNO PICE?

- NE, HVALA GOSPODINE, ALKOHOL NIJE DOBAR ZA MOJE NOGE.

- OH!? ZAO MI JE, SIGURNO VAM OTEKNU?

- NE! RAZMAKNU SE......................

__________________________


Pitali Muju: Jel'ba, od čega je umro komšija?

Mujo: Jebeš mi sve ako znam od čega je i živio !!!

__________________________


O čemu razmišlja kokoš dok ju pijetao naganja po dvorištu?

- Trčim li prebrzo?

_____________________________


Spavaju muž i žena.Uđe sin i govori:Sin: "Tata ti si pravi cicija."

Tata: "Zašto sine?"

Sin: "Kad god dođe komšija Smajo da spava s mamom da mi 10 maraka, a
ti nikad ni marke"

________________________________________


Juri skinheds Cigu i poslije nekog vremena viče:- E, cigo stani da ti
nešto kažem!

Cigo: Pa ne moram ni ja sve znati!

____________________________________________


Pitali Bosanca koja je tipična bosanska uzrečica a on kaže:- Jebi ga, ne znam.

____________________________________________


Kako Kinezi jedu kad su na dijeti?

- s jednim štapićem.

____________________________________


Fata došla ginekologu...Totalno sijeda...I kad se skinula pita je ginekolog:



Fato kako to da vam je kosa potpuno sijeda, a dole ste ko djevojčica?
Kaže njemu Fata: E moj doktore...Gore su brige, a dole razbibrige...

______________________________________________


U specijalnu banju za mršavljenje došle dame kako bi obavile tretman.

Instruktor prvi dan obavi sve vježbe predviđene planom (trčanje,
sklekove i ostalo) i na kraju, one mrtve umorne, instruktor objašnjava
damama koliko su danas izgubile kalorija i kaže:

"To vam je isto kao da ste danas imale tri seksualna odnosa."

Na to će jedna od njih:  "PA ŠTO NAS ONDA NE JEBETE NEGO NAS MUČITE?"






Mujo: Fato de mi dodaj golferske čarape!
Fata: Koje su ti to golferske ?

Mujo: De bona ne seri , znaš  one moje s devet rupa....

No comments:

zzgluposti