Wednesday, June 13, 2007

strasno! :)

 


From: Ninoslav

 

 


Biseri turbo folka
 

-Da dogovor kucu gradi rek'o je nek'o, s tobom kako stvari stoje temelj je daleko.  
 
-Kazu nismo par  zato sto si podstanar...  


-Ajde Jelo smrci belo,pa nek vidi celo selo.  

-Ocu kuci da te vodim,ali ja sam izbjeglica nemam kuce, boze boze zar ja trazim nemoguce...  
 
-Uz malu pec i radio svasta sam joj radio.  

-Sto na kafu zoves mene  kada nemas samlevene!  
 
-Skini skini kosulju al nemoj brushalter ostavi bar nesto mala da pocepa panter.  

-Ja te volim ja te obozavam, ja bih s tobom da se razmnozavam.  
 
-Cveta cvece listaju banderre, ja te volim, ti si mi devojka! (????)  

-Otisoooo si e pa nek siii,  nisi bio bog zna kako seksiiiiii.  

-Pevaljka sam od glave do pete, oko mene sve valute lete.  
 
-Rodno mesto Banja Luka, jedem cevap s mnogo luka u Becu sam gastarbajter, u krevetu pravi fajter
 

 

No comments:

zzgluposti