Monday, December 17, 2007

Milan tarot!

Ko ne veruje, ima I na youtube!


-----Original Message-----
From: Aleksandar



Na pitanje gledalaca da li ce se i kada
udati/ozeniti
- Vi srecete coveka svog zivota za 8 dana.
Stefanovic Zarko, radnik u
menjachnici.
- Za 9 dana upoznajete Peru i za 14 meseci ulazite u brak, on ima garsonjeru na 7 spratu, sa zelenim roletnama.
-Za tri dana kad bude padala kisha i kad budete prelazili ulicu, Zivorad ce vas pitati koliko je sati. Za njega cete se udati.
- Udacete se, ovde izasla karta, kad ugradite silikone...
-Vi se udajete kad izvadite jedno rebro s leve i drugo s desne, i podvrgnete se plasticnom hirurgu da imate struk 60
- Za 9 nedelja i 5 dana... i ovde izasla karta na halkidikiju... to je na novom zelandu...
- Pa vi se udajete! Turski milijarder... omer pasha latas je izasao...
- Cera se udaje i zivece u sumi... za cedu drvosecu...i imace dosta dece ...cek da vidim...pola tuceta ovde izaslo!
- Za Grckog milijardera, zovite od 1-4 da vam kazem da li je multi ili samo milijarder
- Zenite se za jelenu, sutra ce raditi na njivi, upoznavanje za 9 nedelja, isto na njivi....
- Udacete se kad budete prodali kravu.
- Udajete se za Dzoni Vajs Miler iz Detroita
- Vi se udajete! Svadba za 3 dana!
- Ne samo da ce se ozeniti, nego ce ozeniti arapsku princezu!
-Vi upoznajete Djoleta u vasoj zgradi i ovde izaslo da opravlja kisobrane...
- On ce se ozeniti za 8 godina, 5 meseci, 6 dana, 10 sati, 23 minuta,
15 sekundi i 213 hiljaditinki....
- Vi upoznajete za 12 dana djuru mornara, sa sarenim ocima...
- Ona se udaje za 6 nedelja i izasao je dzon, znachi gastarbajter iz Svedske. Za njega se udaje.

Gledateljka: Kako ce mi se zvati buduci muz?
Milan: Tom Kruz.
G: Tom Kruz???
M: Kada ja kazem da cete se udati za Tom Kruza, ne mislim na onog koji je slavan. Nije on jedini covek koji se tako zove na ovom svetu. Ima i drugih sa tim imenom. Samo sam to hteo da pojasnim onima koji to jos ne znaju...

- Uvek pogodim ime i prezime vaseg buduceg bracnog partnera. Pogodio sam vise od 1000 puta. Samo jednom nisam pogodio.
Verujte mi taj covek
je dva dana posle emisije otisao u opstinu i zamislite promenio je ime

- Tarot?
- Dobro vece, izvolite.
- Debil*ino...
- Hm...pa dobro. Ajde da vidimo zivotnu kartu ove gospodje kad je vec
zvala: dakle - u proslom zivotu je bila normalna.
(baca jos jednom
karte) U sledecem zivotu biæe nenormalna. (baca opet karte) A u ovom zivotu je retardirana seljanka! Dalje? Imamo li nekoga na vezi?

- Za koga cu se udati?
- Za sledeceg ministra trgovine Dominikanske republike.

- Da l cu prodati kucu
- Za 31 dan, prodajete kucu preko agencije u kojoj ste dali. Izaslo Petrovic Marko, nezaposlen. Njemu prodajete.

- Zanima me stanje u kuci
- Ovde su izashli duhovi u vashoj kuci.

- Kada cu zatrudneti ?
- Veceras u 2:05

- Zanima me da li ce mi se cerka udati.
- Ona se udaje za princa, i ovde je izasla karta iz skotske

- Sta ve biti sa penzijom moje supruge?
- Mora da potplati da bi je dobila...idemo dalje...tarot gradi pitanje...

- Da li cu dobiti na lotu?
- Brojevi 2, 14, 26, 30. zovite ponovo i dat cu vam jos 3 broja. A za
7 dana u Vranju kupite dve table lozova i dobicete mercedes SLK.

- Zdravlje?
- Perite sudje destilovanom vodom, jer voda iz cesme ima puno kamenca.

- Da li cu resiti stambeno pitanje?
- Nemojte da uzimate novi stan, ne valja mu kanalizacija.

- Ko mi je prosle godine zapalio kamion?
- Tarot je izbacio dva imena, pa zovite posle jedan da ne govorim javno, i dacu vam brojeve licnih karata tih ljudi.

- Ostala sam u dobrim odnosima sa bivsim muzem i zanima me zbog cega se ne javlja u poslednje vreme?
- On se sada vidja sa mladjim devojkama, sinoc su bili u piceriji i jeli su Kapricozu, a kada nema pare, vodi je na mesano meso.

- Dobro vece, tarot
- Dobro vece, htela bi za cerku...
- Gospodjo, morate reci tarot, inace vas server izbacuje...
- Dobro, tarot! Htela sam za cerku da pitam kad ce se zaposli i gde?
- Da vidimo sta kaze tarot... Cerka se zaposljava za... 13 nedelja i 2 dana...
- Jao, hvala puno...
- I to u kiosku, na autobuskoj stanici u Beogradu...

- Sta mi mozete reci za majku?
- Majka vam je umrla!
- Nije, ziva je!
- Umrece.

- Odnos sa muzem?
- Ne prekidajte vezu u kojoj ste, a sa mužem se ne razdvajajte jer imate odliène predispozicije za udovištvo...

- Kad ce mom sinu da krene posao?
- Vasem sinu ce krenuti na bolje kad pocne da slusa grupu Rammstein

- Zanima me zdravlje.
- Znam da ste bolesni. Ovde izaslo da jedete 9 dana burek i jogurt i ozdravice te.

- Ja sam zvao malopre i rekli ste mi da zovem ponovo. Kada cu ja dobiti neke pare?
-Izasla karta da nazovete za 14 minuta!

- Moj sin je u inostranstvu. Da li ce dobiti vizu?
- On ce dobiti vizu tako sto ce biti u programu lansirne rampe na Mars. On ce biti astronaut i ucestvovace u probnoj misiji za Mars.
Samo tako ce dobiti vizu. Tako kaze tarot...

- Kada cu se udati i za koga?
- Vi se udajete za Marka Lucifera iz Sardinije.

- Interesuje me da li cu se zaposliti?
- Vi se zaposljavate u maju kod Luisa Enrikea u diskontu pica.

- Moj suprug treba da ide na operaciju...
- Bice, operisace ga hirurg, imace zeleno odelo, masku preko lica i bele rukavice.....ja sad ne znam jesam li nesto pogodio....

- Kad ce mi se popraviti materijalna situacija?
- Za 14 dana umrece vam bogata tetka i ostaviti 75
258 eura.

- Zdravlje?
- Vi mora da snimite levi i poludesni bubreg!

- Da li ce sin da ode u inostranstvo?
-Ne samo da ce da ode u australiju nego ce on tamo da gaji kengure...

- Zanima me zdravlje.
-Vi morate u bolnicu izasle je karta. Zovite sad hitnu pomoc...

- Da li cu prodati kucu?
- Necete. Izasla karta ukleta kuca na brdu.

- Zdravlje za sestru
- Ona je jako bolesna. izasla karta depresija apatije. Jedino moze da se izleci ako jede grozdje...

- Da li cu da se ozenim?
- Da. Upoznaæete devojku, Simonidu Velickovic...
Kada? 9 dana, 5 sati,
17 min. i 6 sekundi nakon sto procitate Gete-ove pesme...

- Kako se ja zovem?
- Izaslo vam da se zovete Jevremovic Dmitar zvani Bane... (veza: tu tu tuuu) Sta pogodio sam? Pa ovo je neverovatno.
Ma ne nisam ja kralj,
to je tarot. Veceras 100% pogadjam imena ljudi i datume rodjenja, ako zelite moze i oba.

- Da l' ce suprug u inostranstvo?
- Uuuuu on ide za 5 nedelja, cim dobije vizu
- Ali on je vec dobio vizu
- A ne, za tu zemlju trebaju 2 vize, tarot to zna

- Da li ce cerka zavrsiti fakultet?
- Ne samo da ce zavrsiti nego ce ona postati dekan cim zavrsi!

-Zdravlje?
- Vi ste bolesni, sudove morate da perete toplom vodom, ladna voda direktno utice na kalcijum kostiju.

- Posao?
-Uuu vi ce te otici u inostranstvo i bicete direktor....ne vidi se dobro....zgrada je visoka 74 metra...

- Vas sin je rodjen pod srecnom zvezdom i zagarantovan mu je uspeh u zivotu.
- Moj sin je invalid.
- Aha...da...

- Finansije?
-finansije ce se popraviti kad iz kuce izbacite televizor...
-finansije vam se popravljaju kad greskom na vas racun umesto na racun vaseg direktora uplate njegovu platu od 120.000 dinara...
- za 20 dana otvorite poslednju fioku i naci cete kesu u kojoj ce biti 97.000 evra.

- Kada cu se udati i za koga?
- A, pa vi se udajete za 7 meseci
- Gospodine ja sam vec udata imam i dete.
- Udacete se opet kakve veze ima sto se sada udati

- Da li ce moj sin naci devojku.
- Hoce, za tri nedelje u Beogradu na jednoj zurci i zvace se Perka.

- Zdravlje?
- Vi se gusite zbog usisivaca. Sutra ujutro odmah da ga bacite u kantu ili kontejner, i kupite novi.
- Nek proda stampac i ozdravice!

- Alo, jel cu da dobijem ovaj sudski spor?
- Gospodine, znate, ne mozemo na tom nivou da razgovaramo, kada budete spremni javite se...


- Sta kazu karte?
- Karte kazu da Vi imate neki problem, jel sam pogodio?
- Jeste, jeste!
- Pa ja znam, nego zbog ostalih gledalaca

- Kako mi se zove sin?
- Sin vam se zove Miroslav, izasla karta, jel sam pogodio? (prekida se
veza) jesam, pa znam, nego ja zbog ostalih gledalaca, kazu namesteno... sta kazete svaka mi cast, ma taman posla, samo da znam da odrzavam sto posto procenta u pogadjanju...

- Kad cu prodati kola?
- Ovako, ta kola imaju cetiri tocka, malo su bledje boje... jel tako, jel sam pogodio?
- Jeste, jeste...
- Ma znam, prodajete ih za 6 nedelja

- Kada æu kupiti stan?
- A pa necete kupiti stan, znate to i sami...
Nemojte ljudi da me
zovete za gluposti da otvaram Tarot za bezveze...
Ja sam lepo
predlozio da cena poziva bude 100 dinara, ali nije proslo pa je samo 70. Inace, u Nemackoj sam radio za 3,99 eura pa Vi vidite...

No comments:

zzgluposti