Thursday, May 08, 2008

Deca i aforizmi

-----Original Message-----
From: Dragutin

Deca i aforizmi

Brat i ja smo danas pojeli celu teglu pekmeza.

Veceras cemo dobiti ili proliv ili batine!

Ne razumem zasto se mama toliko ljuti sto sam razbio vazu.

Ionako je bila kineska, a ne nasa!

U televizoru rade mali ljudi, a u radiju njihova deca!

Baka nam je otisla na onaj svet.

Sad i mi imamo nekog u inostranstvu!

Pogodili smo loptom komsijinu zenu.

Sad nam je komsija glavni sponzor.

Nasoj komsinici mama gleda u solju, a tata u noge!

Moja sestra je opet polozila razred sa svim peticama.

Ona to meni namerno radi!

Ujna Mica je opet u drugom stanju.

Njoj je drugo stanje u stvari prvo!

Mami i tati danas je godisnjica braka.

Za to svi znamo sem tate.

Kad se mama i tata zakljucaju u spavacu sobu

ja u narednih sat vremena mogu da radim sta hocu.

Sto ja volim taj seks!

Pitao sam tatu zbog cega on brije bradu a mama noge.

On kaze da se svako brije onde gde ga ljudi gledaju.

No comments:

zzgluposti