Monday, May 26, 2008

Deciji biseri - opet

 


From: Ksenija




· Ne znam koliko imam godina. To se stalno menja.


· Tata je odrastao na selu. On je kravu video uživo!


· Jako sam se uplašio kad se mama razbolela. Pomislio sam da će nam tata
kuvati.


· Ja se ne svađam s roditeljima. Nisu moj nivo.


· Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam video leteće tanjire.


· Životno osiguranje je novac koji dobije onaj ko preživi smrtni slučaj.


· Usvajanje je bolja mogućnost. Tako roditelji mogu sami da izaberu svoje
dete i ne moraju da prihvate baš ono koje su dobili.


· Krave ne smeju brzo da trče, da ne bi prosule mleko.


· Crvi ne grizu jer imaju rep i napred i nazad.


· Breskva je kao jabuka sa tepihom.


· Proleće je prvo godišnje doba. U proleće kokoške nose jaja, a seljaci
krompir.


· Psi obično vole vodu. Neki čak toliko, da u njoj i žive. To su morski
psi.


· Sve ribe nose jaja. Ruske čak kavijar.


· Zoološki vrt je super. Tamo možemo da vidimo životinje koje i ne postoje.



· Nisam kršten, ali sam zato vakcinisan.


· U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili želatinom.

· Ribe se razmnožavaju tako da nose iskre.

· Muslimanska Biblija se zove Kodak.

· Papa živi u Vakuumu.

 


No comments:

zzgluposti