Wednesday, March 25, 2009

AO-!!!



---------- Forwarded message ----------
From: Olja
Date: 2009/3/25
Subject: AO-!!!
To:


Nijemac, Italijan i Suljo umrli i našli se zajedno na nebu.
Pita Italijan Nijemca: "Kako si ti umro?"

Nijemac mu ispriča svoju dramu:

"Ja sam bio relativno mlad i odličnog zdravlja...ali napravio sam grešku.
Kupio sam "Porche", jurio sam s njim kao sumanut i jedan dan sam izgubio
kontrolu nad vozilom i zvizno sam u stijenu pri brzini od 250 km na sat!"

Onda Nijemac upita Italijana: "A šta je s tobom bilo?"

Italijan mu odgovori: "Ja sam napravio sličnu grešku...samo, ja sam kupio
"Ferrari". Jurcao sam kao lud i po 300 km na sat i jedan dan sam sletio s
puta u duboku provaliju!"

Gledaju obadvojica Sulju i pitaju: "Kako si ti umro?"

Suljo odgovori: "Moj komšija je kupio "Audi"...šta sam mogao, te kupim i ja
"Audi"!.

Ova dvojica ga gledaju...pa kažu: "Dobro....i od čega si umro?"

Suljo: "Od gladi!"




No comments:

zzgluposti