Wednesday, March 25, 2009

poponocni izbor



---------- Forwarded message ----------
From: Olja
Date: 2009/3/25
Subject: poponocni izbor
To:


Mama kupi mi bicikl.
Ne moze.
Zasto mama, kad sam dobar djak i imam sve dobre ocene?
Ne moze.
Zasto mama, kad te svaki put poslusam kad mi nesto kazes?
Ne moze, i prestani sa tim  "mama".
Nisam ja za tebe mama,  ja sam za tebe, Zoran.



Instruktor obavlja vežbe predviđene planom (računajući ćak i trčanje, sklekove) za mrsavljenje.
Na kraju seanse,  dame mrtve umorne, a instruktor objašnjava koliko su danas izgubile kalorija:
- To vam je isto kao da ste danas imale tri seksualna odnosa.
Na to će jedna od njih:
- PA ŠTO NAS ONDA  BAR  NE JEBASTE,  NEGO NAS OVAKO  IZMUČISTE?


Otišla baba u bolnicu da primi injekciju. I čeka ona i čeka...
 Pošto je bila nedelja, svi jure, niko ne zna gde će, šta će.
 Dojadilo to babi i pita ona jednog "dizelasa" koji je bio u hodniku:
• Dečko, aj' reci baki gde se primaju injekcije nedeljom.
A dizelas k'o iz topa:
• Pa u dupe baba, kao i svaki dan!

(beogradski)
Trče dva zeca šumom i slučajno nalete na pušku.
 Stanu oni i gledaju, šta je ovo, otkud puška tu?
Jedan od njih se sagne, uzme pušku, okreće je, gleda izbliza a ovaj drugi gleda u cev.
Odjednom, puška opali, i pogodi ovog što je gledao u cev.
Grozan prizor, glava rascopana, mozak curi, oči vise.., kad će njemu ovaj drugi zec:
• Šta je bre, nemoj tako da me gledaš, i ja sam se prepao!

(kafanski)
Taman sto je legla sarma u stomaku, ide vino:
• Šalje me Vasa odozgo, ja bih da prilegnem.
• Pa dobro, lezi. - reče sarma.
Prođe malo vremena, tek eto ti opet, ide vino:
• Šalje me Vasa odozgo, i ja bih da prilegnem.
• Pa dobro, lezi i ti. - misli se sarma.
Kad ne prođe malo vremena, ide još jedno vino.
• Šalje me Vasa odozgo, i ja bih da prilegnem.
• More, odoh ja gore da vidim tog Vasu ... - reče Sarma.




No comments:

zzgluposti