Tuesday, June 30, 2009

Najzanimljiviji statusi sa facebooka

-----Original Message-----
From: Ninoslav



1. ZASTO DINO RADJA, KAD JE GORAN KARAN??? :-))))).



2.. Dobio americku vizu i proliv…. viza je na tri godine. za proliv ne znam....


3. Meni je uvek moja mama govorila kad sam bio mali ,da njen sin nista ne valja.Ja sad sa ponosom mogu da kazem da njen sin sve valja.


4. Zamisli ozenis se ribom sa facebooka i dodje ti njenih 1600 prijatelja na svadbu...



5. Da imam 1 250 000 prijatelja na fb napravio bih akciju svi po evro za mene (sedmica na lotou) …. ovako vas imam samo 100 pa ne znam da nije glupo da tražim po 12500 EUR ? :).



6. Jel neko vidi da sam ja SINGLE , il da PODEBLJAM!!!


7. Koliko sam jaja jutros pojeo,sramota me je kokosku u oci pogledati


8. Upozorenje na EU puzzle: "Nepodobno za decu ispod 3 godine, jer mogu progutati Sloveniju"



9. Jednima sam dosla glave, drugima idem na jetru. U proseku, svima sam prirasla za srce... :)


10. Happy Ballantine's Day!!! :)))



11. You Tube myspace, and I'll google your yahoo



12. Drzim dve dijete istovremeno… od jedne ne mogu da se najedem…


13. Tuga je kad ti zazvoni mobilni i javi ti se nepoznat zenski glas i kaze : Gde si kuronjo? a ti moras da kazes "Pogresili ste"



14. Prodajem Ladu trula visnja, vise truo nego visnja!:)


15. Sudbina je ono što Sinana na put šalje



16. N.N.: Pozvao sam komšinicu na kafu, ali je ona to pogrešno protumačila... Popila je kafu i otišla. ;-)


17. "B A B A M I LJ A"…. kako se čudno piše reč tišina..." (status mladih roditelja koji su odveli bebu kod babe na čuvanje...)


18. NN: je posle 2 meseca apstinencije od gradskog prevoza bila primorana da oseti sve cari prirodnih ljudskih resursa



19. Starije tetke su dolazile do mene na vencanjima, gledale ispod oka i kokodakale,"Ti si sledeci". Prestale su kada sam poceo da im radim istu stvar na sahranama



20. N. N. 'Спрема испит,нема нет, али му зато ја вршљам пo профилу!!! (имам шифру а нисам му девојка'


21. Vidim Srbiju u kjojoj nema kriminala i korupcije. Vidim Srbiju u kojoj svi ljudi normalno zive od svoje plate. Vidim Srbiju iz koje mladi ne odlaze, a neki se cak i vracaju. Vidim Isusa, a sa Elvisom sam danas razgovarao u samoposluzi

No comments:

zzgluposti