Monday, June 29, 2009

Ne prestajem da placem...

http://www.alo.rs/ljudi/16686/Ne_prestajem_da_placem


Ljudi

Ne prestajem da plačem
Đole Đogani priznaje da ga je uznemirila smrt pop ikone

Ne prestajem da plačem

Subota - 27.06.2009
Smrt pop legende Majkla Džeksona potresla je njegove fanove širom sveta, a među njima i srpskog densera Đoleta Đoganija. Nekadašnji vicešampion sveta u plesu oduvek je bio veliki fan pokojne zvezde i, prema sopstvenom priznanju, veoma ga je uznemirila vest o njegovoj smrti.

- Užasno mi je teško! Plakao sam kada sam čuo vest i sada mi oči suze kada treba da govorim o tome. Nisam mogao da zaustavim suze. Verujte mi da sve ovo doživljavam kao da mi je umro rod rođeni. Vesna me je zagrlila i tešila, ni ona sama nije mogla da poveruje koliko me je sve to potreslo - počinje svoju priču Đole za „Alo!“.
- Ovo je četvrti put da sam zaplakao u životu. Prvo, kada mi je umro otac, onda sestra i brat, i sada zbog Majkla. Onda vam je jasno koliko mi je sve ovo teško. Voleo sam ga strašno, bio je moj uzor, čovek od koga sam mnoge stvari naučio i neko ko mi je davao nadu da može da se uspe u životu. Znam kroz koje sve ludosti je prošao u životu i bio je veća legenda od Elvisa Prislija i „Bitlsa“. Šteta što nije doživeo veliki povratak jer mu je to mnogo značilo. Inače, moram da kažem da je bio veoma dobar čovek jer sam pratio njegov život od početka. Priča da je pedofil je izmišljena jer nisu mogli da podnesu činjenicu da neko ko je potekao iz siromaštva postigne takav uspeh. Jedina stvar koju sam mu ja zamerao je to što je toliko želeo da postane belac, a bio je prelepi crnac - zaključuje Đogani.


J. B.

No comments:

zzgluposti