Wednesday, September 30, 2009

Iskustvo

 


From: Dragutin
                                                                                                                                              Prava informacija u pravo vreme spasava zivot :)


Kad sam imao 14 godina, nadao sam se da  cu jednog dana imati devojku.

Sa 16 godina imao sam devojku, ali me ona nije ba volela pa sam zakljuico da mi treba strastvena devojka puna  zivotnog  zara.

Na faksu sam se zabavljao sa strastvenom devojkom, ali je ona bila suvise emotivna. Sve je bilo dramaticno, bila je kraljica drame, sve vreme je plakala i pretila samoubistvom. Tada sam zakljuico da mi je potrebna stabilna licnost.
Sa 25 godina nasao sam veoma stabilnu devojku, ali je ona bila dosadna. Bila je potpuno predvidljiva i nikad se nije uzbudjivala ni oko  cega.  Zivot je postao toliko dosadan da sam zakljucio da mi treba malo uzbudljivija devojka.

Sa 28 godina nasao sam uzbudljivu devojku, ali nisam mogao da drzim korak sa njom. Jurila je od jedne stvari do druge, nikad se nigde ne zadrzavajui.  Cinila je lude, iznenadne stvari i  cinila mene isto toliko jadnim koliko i sretnim. U pocetku je bila zabavna i vrlo energicna, ali nije imala nikakav pravac. I tako sam odlucio da nadjem devojku koja zna ta hoce.

Kad sam napunio 31 godinu, nasao sam pametnu, ambicioznu devojku, koja je stajala  cvrsto na zemlji i njom sam se ozenio. Ona je bila toliko ambiciozna da se ubrzo razvela od mene i uzela mi sve to sam imao.

Sad sam stariji i mudriji, pa trazim samo plavuse sa velikim sisama .




No comments:

zzgluposti