Sunday, November 15, 2009

CV kakav svi želimo napisati

________________________________

From: Ksenija


Potpuno nespreman za rad pod pritiskom kao i prekovremeni rad, osim ako
nije debelo plaćen. Iskreno me zaboli za ciljeve vaše kompanije ako
plaćom
ne mogu pokriti sve tekuće troškove plus da mi ostane za malo
garderobe,
knjiga, putovanja, izlaske, sport i provod.
Funkcioniram po principu koliko para toliko muzike. Također me
savršeno ne
zanima što ste u problemima i očekujem da sve vaše zakonom predviđene
obaveze izvršite na vrijeme kao i da poštujete sve praznike i godišnji
odmor.
Sva je prilika da ću vas napustiti čim nađem nešto malo bolje.
Nadam se da se ne počinje s radom prije devet, jer se teško budim. Radni
dan započinjem velikom šoljom dobre crne kave pa očekujem da stoji na
raspolaganju, kao i zalihe nesa i mlijeka, koji će mi zatrebati
negdje oko
podneva.
Najdalje oko jedan, obično se strašno umorim, pa bi mi prijao jedan
muzički intermezzo, po mogućnosti Madonna ili disko haus, da ujedno i
poskočim malo i razdrmam ukočene mišiće. Komunikativan, sa pristojnim i
ljubaznim svijetom, za drkadžije imam kratak fitilj.
Psujem na nekoliko svjetskih jezika, al ozbiljnu prepisku i razgovor
vodim
samo na hrvatskom i engleskom i ne preseravajte se s multinacionalnim
korporativnim tripom, jer vam je i to previše.

Studirao sam 100 godina, ali smatram da je uspjeh što sam uopćee završio
bilo šta u ovoj zemlji, ovakvoj kakva je. Usavršavam se stalno i
bez vas
jer sam radoznao i mislim da život ima smisla i bez umiranja na poslu.
Često mi se događa da u radno vrijeme zapadnem u takozvani
"daydreaming",
pa vas molim da me ne prekidate naglo, možda budem usred neke genijalne
zamisli. Reagiram samo na pozitivnu stimulaciju. Ne gušite me sa
testiranjima i tim HR budalaštinama. Ako se već preseravate s tim
zapadnjačkim forama, onda ponudite i zapadnjačku plaću i uvjete
rada. To
što ste pohađali dva, tri seminara, ne čini vas obrazovanom osobom.
Šta ne
znam, naučit ću, nisam debil. I da, postoje stvari koje bih u
životu radio
iz čistog entuzijazma, ali žalim što Vas moram obavijestiti da to nije
posao koji nudite.

--

No comments:

zzgluposti