Wednesday, November 18, 2009

direktorski

 


From: Tatjana
 
 

Sretnu se tako tri direktora, stari znanci i dobri prijatelji.
   Pričaju tako o svojim životima i zaključe da im u brakovima baš i
nije kako    bi trebalo biti.
   "To je zbog toga što puno putujemo. Stalno izbivamo iz kuće, puno
smo na    prijemima, družimo se sa drugim ljudima dok nam supruge stoje
kući.
Vrijeme  je da i njima pružimo malo romantike i lijepog provoda."
   Složiše se svi i dogovore da svak povede svoju suprugu na
romantični vikend.

   Iza vikenda opet se sretnu na razgovoru.
   Prvi ima modricu na oku.
   Drugi ima ruku u gipsu.
   Treći ima nogu u gipsu.

   Prvi priča: "Bili smo u jednom malom romantičnom hotelu. Odveo sam
je na  večeru, a poslije na ples. bilo nam je odlično. Poslije smo otišli
u sobu, upalili svijeće i uzajamno se masirali egzotičnim uljima. Seks iza
toga potrajao je skoro do jutra. Bilo je odlično."
   Pitaju ga: "A odakle ti masnica?"
   Odgovori on: "Ah, to. Ma ujutro, kad sam se probudio, mašim se za
novčanik, onako, instiktivno, i izvadim 100 eura i pružim ih ženi. Shvatio
sam što se  desilo tek kad me žena zviznula."

   Drugi priča: "I mi smo imali sličan provod. Krasan hotel, večera,
ples i izvrstan seks. Ja sam ujutro, isto tako instiktivno, izvadio 100
eura i pružio ženi a ona mi kaže, jednako tako instiktivno, da je cijena
sad 150 eura. Ni ona nije shvatila što se desilo dok nisam zamahnuo šakom.
Na moju  žalost, promašio sam nju ali sam pogodio cijev radijatora. Slomio
sam šaku."

   Treći priča: "I mi smo bili u super hotelu, soba na katu, odličan
pogled, proveli se jednako dobro kao i vi i imali predivan seks. Jutro je
bilo još bolje - nastavili smo sa juternjim seksom, bilo je fantastično.
Toliko smo se iscrpili da smo zadrijemali. Probudlo nas je kucanje na
vratima.
Žena se prenu i vikne - Moj Muž! - a ja kroz prozor..."

 


 

No comments:

zzgluposti