Monday, December 07, 2009

Mali Perica na casu

Učiteljica piše levom rukom po tabli a mali Perica začuđeno glasno viknu:

- Učiteljice, pa vi nemate dlaka ispod leve miške.

Učiteljica reče:

- Perice spakuj lepo stvari i idi kući za danas!

Sutradan na predavanju učiteljica piše sa desnom rukom i opet Perica glasno
prokomentarisa kako učiteljica nema dlaka ni na pazuhu ispod desne ruke. Tu
je učiteljici prekipio njegov bezobrazluk te mu reče da se spakuje i da ne
dolazi celu nedelju dana u školu.

Kada se Perica ponovo pojavio u školi učiteljica ispusti kredu te se sagnu
da je podigne a Perica se sagnu da vidi gde se otkotrljala kreda i onda
ustade i počne da pakuje svoje stvari. Učiteljica ga upita:

- Gde se ti pakuješ?

- Boga mi, za mene je ova školska godina završena!!!

=======================

Pita učiteljica malog Muju šta mu mater radi i kako žive.

- Moja mama je prositutka i dobro zarađuje tako da dobro živimo i
imamo sve sto nam treba.

Učiteljici bi nezgodno pa preformulira pitanje za Sulju.

- šta tvoj otac radi i kako živite ?

- Moj otac je policajac i malo piše kazne za državu a malo za sebe i
mi lijepo živimo i imamo sve što nam treba.

Dođe red i na malog Hasana a on ne čekajući pitanje poče govoriti
učiteljici :

- Moj je otac vozač kamiona i da nije Mujine matere i Suljinog oca,
jebem li im mater, i mi bi super živjeli !!!!

No comments:

zzgluposti