Tuesday, December 08, 2009

Vic za kraj dana - najsretniji i najtuzniji dan



---------- Forwarded message ----------
From: Olja




Došla mlada i zgodna novinarka najstarijem čoveku u selu da napravi
intervju i prvo ga pita:

- Vi ste stari, sigurno ste imali mnogo sretnih događaja u životu!
Koji vam je najsretniji?

Starac malo zamisli...i kaže: - Jednom mi se izgubila najlepša ovca,
ja i celo

selo tražili smo je 3 dana i noći, kad smo je našli, bili smo tako
sretni da smo je svi naguzili.

Novinarka malo zbunjena će nato: - Zapravo, mislila sam više na
duhovni događaj...

- Pa dobro - reče starac - jednom mi se izgubila najlepša krava, ja i
celo selo tražili smo je 3 dana i noći, a kad smo je našli bili smo
tako sretni da smo je svi naguzili.

Novinarka sva očajna vuče zadnju kartu: - Dobro, a koji vam je
najtužniji događaj u životu?

Starac napravi pomalo tužan izraz pa kaže: - i ja sam se jednom izgubio...



No comments:

zzgluposti