Sunday, January 31, 2010

americki vic

---------- Forwarded message ----------
From: Olja

 Sit gradske vreve, Majk se preselio na  Aljasku, što je
 moguće dalje od civilizacije.
 Osim jednotjednih dolazaka  poštara, te jednomjesečne opskrbe
 namirnicama, on je u oazi mira i tišine.  Nakon šest mjeseci
 u izolaciji, krupni bradonja zakuca mu na vrata.
 Ja sam  vaš susjed Chuck, udaljen 60 km od vaše kuće.
 Priređujem party u petak na  večer pa vas pozivam da dođete.
  -  Super!,  veselo kaže Majk. Nakon toliko vremena baš se veselim
 upoznati ljude koji  žive uokolo!.
 -  Moram vas upozoriti, nastavi Chuck, na zabavi  će se piti!
 -  Odlično, ja sam prilično baždaren!
 -  I  vjerojatno će doći i do tučnjave.
 -  Ne smeta,  dobra šorka čovjeka opusti.
 -  No, po svoj  prilici bit će i luuudog seksa.  -  To mi uopće  nije
problem! Nego što da obučem?
 - Uopće nije važno, ionako ćemo biti samo nas dvojica.

No comments:

zzgluposti