Wednesday, January 13, 2010

DOBARRRR - Vic

---------- Forwarded message ----------
From: Olja


 Jedna zena sjedi u avionu pored svecenika.
"Oce", rece ona, "mogu li vas zamoliti za uslugu?"

"Rado, ako cu biti u mogucnosti, kceri moja."

"Znate, kupila sam jedan jako skup i posebno dobar aparat za
depilaciju, ali on je jos posve nov i sad se bojim da cu na carini
morati puno platiti.
Biste li ga mogli sakriti ispod svoje halje?"

"Mogao bih, kceri, ali problem je: ja ne mogu lagati. Nego, dajte mi
taj aparat, nesto cu vec smisliti.."

Zena je pomislila: "Nekako ce se vec srediti", i dala mu je
Aparat.

Na aerodromu upita carinik svecenika da li ima nesto za prijaviti.
"Od glave do struka nemam nista za carinjenje, sine moj!"
uvjereno ce svecenik.

Ponesto zbunjen upita carinik: "A od struka nadolje?"

"Tu dolje", rece svecenik, "imam jedan aparat za zene, koji jos nikada
nije upotrijebljen."

Carinik se glasno nasmije i vikne:
"Sljedeci molim..."

zzgluposti