Thursday, January 20, 2011

ИНЖЕЊЕРИ И МЕНАЏЕРИ

 


From: Aleksandar
:)) 
 
 ИНЖЕЊЕРИ И МЕНАЏЕРИ

Путник у балону са врућим ваздухом је изгубио оријентацију

. Спустио је балон ниже и угледао једну жену на тлу. Спустио се још
ниже и позвао жену:

- "Опростите, можете ли ми помоћи? Обећао сам једном пријатељу да ћу
се наћи са њим, али не знам где се налазим."

Жена му одговара

- "Налазите се у балону, отприлике 10 мет. изнад земље, 49 степени 28
минута и 11 секунди ширине, те 8 степени, 28 минута и 58 секунди
дужине."

- "Ви сте сигурно инжењерка" - каже човек у балону.

- "Јесам", потврди жена, "али како то знате ?"

- "Па, све што сте ми рекли је технички коректно, али ја немам појма
шта бих урадио са тим информацијама, а чињеница је да још увек не знам
где сам. Отворено говорећи, нисте ми били од превелике помоћи, само
сте ми продужили путовање."

Жена му на то одговори: "Ви сигурно радите у менаџменту !"

"Да", одговара човек из балона "али како то Ви знате ??"

"Тја! ", одговара жена "нити знате где сте, нити куда идете. Доспели
сте на високу позицију пре свега помоћу великог надувавања. Дали сте
обећање пријатељу, а да немате појма како ћете га одржати, а очекујете
од људи испод вас да реше ваш проблем. Чињеница је да сте сада у истој
изгубљеној позицији као и пре нашег сусрета, али сада некако испадне
као да сам ја крива за то


No comments:

zzgluposti