Wednesday, January 26, 2011

Rječnik

---------- Forwarded message ----------
From: Veronika

ODLIČNO PITANjE: To je pohvala koju često dobiješ od strane profesora nakon što mu postaviš pitanje na koje ni sam ne zna odgovor, ali ga sram da prizna. (Učenik: Profesore, a kako se na engleskom kaže 'đuture'? Profa: Odlično pitanje! To je jako jedan zanimljiv izraz! Za domaći imate da pronađete kako se kaže 'đuture'.)

MLADI GOSPODINE:
Oslovljavanje, kojim sagovornik pokušava da te diskreditira kao sebi ravnog u poslovnoj, ili bilo kojoj drugoj, komunikaciji. To je isto kao da kaže:"Poslušaj šta ću ti reći, ti si još mlad i zelen, da ne kažem glup i neiskusan, a ja sam toliko toga prošao u životu.", i sve to u samo dvije riječi.

VANILIN ŠEĆER
: To je ono što muž donese iz dućana kad ga žena pošalje po prašak za pecivo.
1.
Oba su vrlo česta u kulinarskim receptima, ali mnogima nije najjasnije čemu koji služi; 2. Pakuju ih u slične kesice; 3. Stoje na istom mjestu u prodavnici, koje se nalazi van uobičajenog muškog trokuta kupovine "kruh - kobasice - pivo".

TANGE:
Gaćice koje nikad neće postati krpa za prašinu.

MOBILNI, PARE, KLjUČEVI, CIGARE
- Mantra koja se mrmlja prilikom kretanja bilo gdje iz kuće, uz opipavanje unutrašnjih i vanjskih džepova. Majstori ove mantre nikada se ne moraju vraćati po jednu od ove četiri stvari, što je do jaja...

ZRAK
: Nešto što je svuda oko nas ali nikad u autobusu.

JAČE MALO
: Ono što ti vozač Juga kaže nakon što mu uđeš u auto.

POŠTUJE ME I ČINI ME SRETNOM
: Loš je u krevetu, al' vozi BMW...


No comments:

zzgluposti