Friday, February 09, 2007

baraba, ovaj, Barbara...



---------- Forwarded message ----------
From: Maja

Gleda lik TV, a za to vrijeme njegova LOSIJA polovina :))) sprema ves za pranje.
Pretura po dzepovima njegovih kosulja i nalazi papiric na kojem pise BARBARA 3/6.
Slozi facu, pridze mu s ledja i odvali mu tacinu preko usiju. On onako unezvjereno:
- "Koji ti je zeno? Sto me udari?"
- "Sta sto te udari?
Ko je Barbara?" i zamahne mu onim papiricem ispred nosa.
On se osmjehnu:
- "Pa ljubavi isao sam na konjske trke, a prijatelj mi zapisao na kojeg konja da se kladim.
Vidis Barbara, 3 - broj trke, 6 - staza u kojoj trci."
- "Joj, izvini, ja mislila ... izvini. Nisam te puno udarila?"
Poslije par dana opet ista scena, lik gleda TV, a zena prilazi i odvali mu tacinu po usima da je sve zazvonilo.
- "Pa sta je sada? Sta sam sad uradio?"
- "Nisi nista, ali je tvoj konj zvao."

No comments:

zzgluposti