Wednesday, February 21, 2007

Biseri iz banke

Biseri iz banke (2)
Neko je izgleda sakupljao događaje iz svakodnevnog rada jedne poznate banke u Beogradu...

16. Klijent: "Hoćete da me zovete kad mi stigne kartica?

Vesna: "Sigurno ćemo da zaboravimo, bolje sami dođite"

17. Klijent: "Dobar dan, ja sam jedno pravno lice."

18. Miljan: "Vesna, čeka te gospođa časna sestra."

19. Jelena, posle 10 minuta telefonskog razgovora sa dosadnim klijentom: "Ma, znate šta - prijatno!" i tresne slušalicu.

20. Klijent: "Dobar dan, čuo sam da dajete pare."

21. Klijent: "Imam dve ćerke, jedna je sada završila srednju školu, a druga je peti razred."

Vesna: "Jel' one rade negde?"

22. Klijent: "Gde vam se nalazi adresa?"

23. Klijentkinja Ani: "Znate ljubavi, ja sam u suštini mnogo dobar čovek."

24. Ana: "Dobar dan gospođo, ovde ... banka".

Klijentkinja: "Čija majka?"

25. Klijentkinja: "Izvinite, samo da pitam, jel' sam obrađena?"

26. Vlada: "U koju svrhu uzimate kredit?"

Klijent: "Jebem li ga, imao sam neko slavlje".

27. Klijent: "Izvinite, interesuje me ovaj kredit za osobe."

28. Jelena: "Nije fer. Klijenti samo meni trpaju!"

29. Klijent: "Kakva ste vi to banka, samo 10 kredita dnevno isplaćujete? Ja sam mislila da imate kompjutere!"

30. Klijent: "Rekli ste mi da pozovem ponovo, nisam se dobro čuo."

31. Deni klijentkinji: "Gospođo, sedite ovamo kod mene, na prvi sto!"

32. Saša: "Izvinite, a da li možda znate kolika vam je plata?"

33. Klijent: "Jel' imaš ti muda meni da pustiš 10.000 evra? A?"

34. Dragana: "Kažite mi, koji Vam je mobilni?"

Klijent: "Nokia"

35. Vesna S: "Morate fiksno da mi javite."

36. Klijent u sredu, 5. decembra: "Jel' radite sutra u subotu?"

37. Klijent: "Interesuju me fizički krediti."

38. Sanja: "Morate da nam donesete drugog žiranta u banku."

39. Klijent: "Je l to Majkro Rajfajzen Banka?"

40. Vesna R: "Dobar dan gospodine, treba mi Jovanović Milan."

Gospodin: "Dobar dan. To je moj sin, ali on nije trenutno tu."

Vesna R: "A Vi ste mu verovatno otac?"

Gospodin: "Ne, ja sam mu SIGURNO otac."

41. Jelena klijentu: "Dobar dan, jeste li to Vi?"

42. Deni: "Pa Beč je Beč gospodine, nema dva Beča!"

43. Klijent: "Pa dobro, onda ću ja da pitam onog mog knjigovesca što mi vodi knjige."

44. Ana se javlja na telefon dok joj je u rukama koverta sa adresom Mramorski put BB. Ana: "Mramorski put, izvolite."

45. Klijentkinja: "Ovde jedna gospođa."

46. Klijentkinja: "Ja sam predala zahtev za kredit decembra, novembra, oktobra..."

47. Vesna: "Gospođo, imamo mali, malecni problemčić - račun Vam je blokiran!"

No comments:

zzgluposti