Wednesday, March 14, 2007

Eh ti klinci :)



______________________________________________
From:   Aleksandar

>STA NAJRADIJE JEDES?
>Volim sve a najvi
še pasulj sa dokolenicom.
>Volim dzigericu i druge unutrasnjice.
>
>STA JE KARAKTER?
>To je sport. Moj brat je karakterista.
>
>STA JE DETINJSTVO?
>To je moj zivot kad sam bio mali .
>To dobijemo kad se rodimo, pa posle pro
đe.
>
>STA JE PUBERTET?
>Neizleciva je to bolest. I doba kad ti brkovi porastu preko no
ći
>Pubertet je zivot sastavljen od gluposti.
>To je kad prestanes biti devojcica i slobodno mo
ľeą da se sminkas.
>
>STA JE ODGOVORNOST?
>Odgovornost je kad odgovaras druga da ne uci i nagovaras ga da se igra.
>
>KAKO SE PRAVE BEBE?
>One se prave od babica u porodilistu.
>Sramota me da ka
ľem jer je to bezobrazan posao.
>Prave se nocu zato zmure kad se rode.
>To je jedan glupav posao za koji se prima deciji dodatak.
>Bebe se prave od rode ili od kupusa. Kako ko voli.
>Bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on glavni pa si dzabe
>bio dobar.
>
>STA JE HOBI?
>Te stapice sam jeo kad sam bio mali .
>Moj hobi je da kvarim televizor.
>Hobi je ne
ąto besplatno sto te skupo kosta.
>
>
>STA JE HOROSKOP?
>Horoskop je ono kad su deca isto obucena i pevaju istu pesmu u vise glasova.
>
>
>
>KO JE PATRIJARH?
>On je predsednik muskim i zenskim popovima.
>On je isto sto i Sveti Sava samo sto je ziv.
>Kad je Bozic ili Uskrs on peva, a nije snimio CD.
>
>
>STA JE EVRO?
>Evro je kad na televiziji pobedi `Lane moje`.
>To je isto sto i evrokrem samo u manjoj tegli.
>
Čuo sam kad je mama rekla komsinici da je gledala Evra sa onoga svijeta.
>
>STA JE JUGOSLAVIJA?
>Jugoslavija je ovo gde
ľivimo ali viąe ne postoji.
>Kad ne
ąto imaą pa nemas, onda je to Jugoslavija.
>To je sestra od nekog Jugoslava, al` je ja ne poznajem.
>
>KO JE DOKTOR NAUKA?
>To je doktor koji leci nauku.
>On ti ne ka
ľe da otvoris usta, samo on prica.
>
>STA JE KULTURA?
>To je pozoriste, a mene
često vode u kulturu.
>To se sadi na selu pa se posle prodaje na pijaci u gradu.
>
>STA JE KLONIRANJE?
>To je kad se klovn nervira.
>To se radi na ovcama, a posle
će na nama.
>
>STA JE MAFIJA?
>To je jedan gospodski, vrlo placen posao.

>STA JE DROGA?
>Moj deda se drogira. On je dijabolicar i svaki dan daje sebi drogu iz
>sprice.

>STA JE PRES KONFERENCIJA?
>Na to se teraju novinari.
>Ko god ho
će neąto da slaze on napravi tu konferenciju.

>STA JE AEROBIK?
>To je stocni aerodrom.
>Kad trcis uz muziku a nisi balerina.
>U to veruju samo ruzne tete.

>GDE JE AMERIKA?
>Tamo su
ľiveli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa sad ľive samo
>glumci.

>ZA STA SLUZI KOMPJUTER?
>On sluzi da mama i tata ne spavaju vise zajedno.

No comments:

zzgluposti