Monday, March 12, 2007

Vec bilo...

 


From: Hrvoje
Subject: Vec bilo...

...al 6. je legendaran


 


 Zove Mujo Fatu telefonom: -Halo Fato, gdje si bona? 
-Evo me u Livnu na Savi! 
-Ma jesi luda,nema u Livnu Save! 
-Ima ba, uostalom evo ti Savo pa nek ti on objasni! 
 
************************ 
 
Što je brzina svjetlosti? 
Kad bakica vidi slobodno mjesto u tramvaju! 
 
************************ 
 
'Je li bi spavala sa mnom za recimo 100 000 dolara?' 
'Pa znaš, kad razmislim, bih!' 
'A za pet dolara?' 
'Kako se usuđuješ? Što misliš tko sam ja?' 
'To smo već utvrdili, sad se samo cjenkamo!' 
 
************************** 
 
Zašto se jezici zovu 'materinji'? 
Zato jer očevi rijetko dolaze do riječi! 
 
***************************** 
 
Odsjeo čovjek u hotelu u Crnoj Gori i naručio buđenje u 7.30 ujutro. 
Drugi dan mu zvoni telefon i pita ga recepcioner: 
-Halo, je l' ste vi naručili buđenje u 7.30? 
-Jesam. 
-A što ne ustaješ jado, već je pola jedanaest! 
 
******************************** 
 
 
Obećao sam si da ću držati dijetu: izbjegavati alkohol i masnu hranu. 
I nakon dva tjedna izgubio sam 14 dana. 
 
********************** 
 
Koja je razlika između bombe i žene? 
Bomba eksplodira kada je nagaziš a žena kad ju ne nagaziš. 
 
*********************** 
 
Stiže telegram seljaku da mu je umrla punica. 
On se odmah digne, uzme čekić i kliješta te počne skidati Isusa s 
križa iznad njegova kreveta. 
'Što to radiš?' 
'On je mene oslobodio, pa  ću sada i ja njega.' 
 
************************** 
 
Razgovaraju dva tajkuna. Jedan kaže: 
'Nikako ne mogu spavati. Pun sam dugova. A ti?' 
'Kao beba.' 
'Kako, pa zar nisi dužan kao i ja?' 
'Jesam. Jedan sat spavam, jedan sat plačem.' 
 
************************** 
 
Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom 
seksu: 
5% voli taj osjećaj, 5% voli dominantnost, a 90% jednostavno voli 
tišinu!

 

No comments:

zzgluposti