Wednesday, September 26, 2007

Beogradski grafiti

 


From: Marina 
 

>>Beogradski grafiti:
>>
>>   *          Budi uz mene kad odem od tebe.
>>
>>*          Za leprsav hod i sjaj u ocima, koristite kozmetiku
>>"HEINEKEN".
>>
>>*          Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Vozdovcu)
>>
>>*          Svi Srbi u jednoj drzavi! Koncentracija koja ubija.
>>
>>*          Sta to znaci ziveti u iluziji? Kad posle 25 godina braka
>>primetis, da ti zena nije strastvena nego asmaticar.
>>
>>*          Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo!
>>
>>*          Afrika ne moze da bude daleko. Kod nas u firmi radi
>>jedan crnac i na posao dolazi biciklom .
>>
>>*          Letenje je lako nauciti. Treba samo da skocite i
>>promasite zemlju.
>>
>>*          Ako ne mozete da zivite jedno bez drugog, vencajte se pa
>>cete moci.
>>
>>*          Moto Vojske Jugoslavije: Vazno je ucestvovati!
>>
>>*          Najbolja avio kompanija na svetu je American airlines
>>jer razvozi putnike na kucnu adresu.
>>
>>*          Sida, sida e pa sta je, ako je sida nije rak!
>>
>>*          Nas vazduh ima jednu prednost - vidimo sta udisemo!
>>
>>*          Prolece u Beogradu - ujutru se cuju ptice kako kaslju.
>>
>>*          Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac!
>>
>>*          Danas sam imao uzasan dan: ukrali su mi auto, Obili su
>>mi stan, jedino  pozitivno je HIV - test.
>>
>>*          Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet,
>>jedinu nadu sam nasao u igli... i sad heklam i super mi je!
>>
>>*          Pas je covekov najbolji prijatelj. Zena zauzima,
>>izvanredno, drugo mesto.
>>
>>*          Svako "Zasto" ima svoje "  `bem li ga"
>>
>>*          Nikad te necu zaboraviti, samo idi.
>>

No comments:

zzgluposti