Monday, September 24, 2007

Plavusa

 


From: Ninoslav

 

 

Avion leti na liniji za Melbourne, neka plavuša iz "turističke klase" preðe u "prvu klasu" i sedne na sedište. U jednom trenutku opazi je stjuardesa i zamoli je da joj pokaže kartu. Kad je pogleda, kaže plavuši da je karta za "turističku klasu" i da se mora premestiti.
Plavuša joj odgovori: Ja sam plavuša, ja sam lepa, ja letim u Melbourne i tu ću da sedim.
Stjuardesa se okrene i ode u pilotsku kabinu i kaže im: Jedna nedokazana plavuša sedi u "prvoj klasi" i neće da se vrati u "turističku klasu".
Ko-pilot ode do plavuše i pokuša je nagovoriti da se vrati u "turističku klasu" za koju ima i kartu. Ali plavuša i njemu odgovori: Ja sam plavuša, ja sam lepa, ja letim u Melbourne i tu ću da sedim.
Sav crven u licu od ljutnje ko-pilot se vrati u kabinu i kaže kapetanu aviona da nema smisla s plavušom razgovarati i da je najbolje da je predaju policiji u Melbourneu.
Na to kapetan odgovori: Ona je plavuša i ja ću s njom rešiti problem. Moja verenica je plavuša i ja govorim jezik plavuša.
Ode plavuši i šapne joj nešto u uho.
Plavuša pocrveni, digne se i promrsi: "Oh, oprostite, toga se nisam setila" i ode u "turističku klasu"
Stjuardesa i ko-pilot bili su zapanjeni reakcijom plavuše i pitaju kapetana šta je šapnuo na uvo.
"Rekao sam joj da "Prva klasa" ne leti u Melbourne!" 
  
  

 

No comments:

zzgluposti