Tuesday, September 25, 2007

vic - jako dobar

-----Original Message-----
From: Goran

Muz i Zena imaju 25 godisnjicu braka.
Muz pita Zenu, s cim da je obraduje na godisnjicu.
A Zena ce: "Izvedi me u striptiz bar. Bas bih rado vidjela striptizete,
kako se svlace."

Pa kaze muz :"sto ces tamo?
Takvi lokali su samo za pohotljivce, koji dolaze gledati Zenske i tece
im voda na njih ."

Zena ustraje: "Pa svejedno bi htjela vidjeti i, jer sam znala da si
stidljiv, ja sam vec kupila karte."
"Pa neka bude" - muz jedva pristane.

Kada su dosli u bar, u garderobi ostave stvari, kaze garderobijerka:
"Dobar dan gospon Lojzek".

Zena ga pogleda, a muz brzo objasni da je to kcerka od kolege.
Kada su se smjestili za stol konobar pozdravi : "Dobar dan, gospon Lojzek".

Zena ga ljutito pogleda, a muz ce brzo: "Ah, draga, taj je bio konobar
u nasoj menzi na poslu."
Zena ga je gledala sa strane i jedva mu povjeruje.

Predstava pocne i striptizeta se svlaci.
Do?e do hlacica i pita: "A tko ce mi danas skinuti hlacice?"

I cijeli bar se razdere u jedan glas :"Lojzek!!!!".

Zena pobjesni i ljutito ode iz bara. Muz za njom sav nesretan: "Draga,
to su mi podmetnuli !
Te ljude uopce ne poznajem! Ljubavi moja! Vjeruj mi, molim te!"

Zena sjedne u taksi, muz je jedva stigne i sjedne u taksi.
Kad su se smjestili u taksi, taksist pozdravi: "Dobar dan gospon Lojzek.
sto Vam je danas? Toliko dobrih kurvi smo vozili, a danas izaberete
takvu staru babetinu?

No comments:

zzgluposti