Wednesday, January 16, 2008

biblija



---------- Forwarded message ----------
From: Olja





> Dođe gospođa do svećenika i kaže:
>
> - Velečasni, imam problem. Znate, ima dvije papigice koje pričaju, Rhonda
> und Lucy, ali one cijelo vrijeme govore, znate, samo "one stvari...".
> - One stvari... koje "one stvari"? - upita velečasni.
> - Pa jedino što cijelo vrijeme govore je: Bok, mi smo dvije kurve. Hoćemo
li
> se malo zabaviti?
> - Pa to je strašno! - kaže svećenik. - Ali, znajte, imam ja za vas
rješenje
> tog problema. Donesite vi obje papigice k meni i ja ću ih staviti u kavez
sa
> mojim papigama, Ivanom i Pavlom. Znate, naučio sam ih da čitaju Bibliju i
da
> se mole. Moje papige će se već pobrinuti da Rhonda i Lucy više ne govore -
> "one stvari".
>
> Žena, sva sretna što će čovjek od crkve riješiti problem, donese sutradan
> papige kod svećenika. Papige svećenika sjede u kavezu, proučavaju Bibliju
i
> cijelo vrijeme se mole. Žena otvori kavez i stavi svoje dvije papigice u
> kavez. Prvo što su Rhonda i Lucy rekle je bilo:
>
> - Bok, mi smo dvije kurve. Hoćemo li se malo zabaviti?
>
> Ivan pogleda Pavla i zakrešti:
>
> - Pavle, ostavljaj Bibliju, naše molitve su se uslišile!!!


No comments:

zzgluposti