Wednesday, August 13, 2008

hetjtjrjr



---------- Forwarded message ----------
From: Olja



Covek se nasao pred sudom optuzen za ubistvo s predumisljajem. Pita ga sudija:

- Ovde se radi o ubistvu. Kako se branite ?

Optuzeni:

- Bila je toliko glupa da sam je morao ubiti !

Sudija:

- To ne smatram olaksavajucom okolnoscu..??

Optuzeni:

- Uhhh... Pa, dobro, cenjeni sude... Da ispricam kako je bilo. Ziveli smo u
jednoj zgradi. Iznad nas je zivela porodica s dvoje dece. Bilo je
stvarno zalosno, deca su bila jako niska rastom. Sin od 12 godina je
bio visok svega 80 cm, a onaj stariji, od 19 godina, svega 85 cm.
Jednog dana, u razgovoru sa svojom zenom, kazem da je to stvarno tuzno
i da mi ih je zao.

- Da, rece zena....to su Pirineji.

- Mislila si Pigmeji?

- Ne, Pigmeji su ono sto nam se nalazi pod kozom i zbog cega pocrnimo.

- To je pigment.

- Ne... Pigment je bilo ono na cemu su stari Grci pisali.

- Pobogu, zeno, to je bio pergament.

- Ne, pergament je kad neko procita ili prikaze samo jedan deo nekog dela.

- Postovani sude, verovatno pretpostavljate da vise nisam imao
volje da joj objasnim da se radi o fragmentu. Seo sam na trosed i citao
novine. Ubrzo dodje zena s knjigom u ruci, legne pored mene, otvori
knjigu i pocne citati deo nekog teksta:

- Duso, gledaj: Suncana terasa od rucne torbe je bila uciteljica makroa 15.

Uzeo sam knjigu, pogledao i rekao joj:

- Draga, ovo je knjiga na francuskom jeziku i tu pise: »La Marquise
de Pompadour est la Maitresse de Luuis XV«, a to znaci da je Markiza de
Pompadur bila ljubavnica Luja XV.

- Ne, rece ona - La Marquise je suncana terasa, Pompadour je rucna
torba, la Maitresse je uciteljica, a Louis XV je 15. makro. Ja to
sigurno dobro znam. Nisam ja dzabe imala ekstra casove iz francuskog
jezika i vezbe sa svojim legionarom.

- Mislila si na lektora?

- Ne, lektor je jedan grcki heroj.

- To je bio Hektor i bio je Trojanac.

- Ne, hektor je mera za povrsinu.

- Mera za povrsinu je hektar.

- Ne, hektar je bozansko pice.

- Zeno, nektar je bozansko pice.

- Nije, to je reka u Nemackoj.

- Reka u juznoj Nemackoj zove se Nekar.

- Ne znas ti to, jos kao mala sam pevala s drugaricom duo o reci Nektar.

- U duetu, tako si valjda htela reci.

- Ne, duet je kad igraju Partizan i Zvezda.

- Postovani sude, tada sam uzeo cekiæ i opalio je po glavi. Konacno je zacutala.

Sudija:

- Optuzeni se oslobadja....Ja bih joj presudio jos kod Hektora...


o


No comments:

zzgluposti