Wednesday, August 13, 2008

Witzovi

 


From: Srdjan

 

Ciga: Imate li prašak za buve?
Prodavac: Imate li psa ili mačku?
Ciga: Imam buve.

Pricali Japanac i Bosanac o patriotizmu..
Kaze Japanac:
- Kod nas je Japan na prvom mestu, onda dolazi posao, pa onda porodica..
A njemu ce Bosanac:
- Ma kod nas ti je to sasvim drugacije , prvo porodica pa onda posao a Japan na zadnjem mestu..


Došao Bosanac u Amsterdam i video prostitutku u izlogu pa prišao, pokucao na staklo i pita:
- Koliko košta?
- 50 eura - odgovara prostitutka.
- Pa nije mnogo, jel to duplo staklo ???


Uhvati Bill Gates zlatnu ribicu i kaze mu ona:
- "Molim te baci me natrag u vodu."
I baci nju Bill natrag pa nastavi pecati. Kaže ribica:
- "A, želja?"
Bill:
- "Ma, dobro de..  Ajd, reci....."


Muž se kasno vraća kuci, ulazi u krevet i počne da se gura uz suprugu.
- Dragi - kaže mu - trenutno ne mogu..
- Ma šta vam je danas, kao da ste se sve dogovorile...

Umire Pirocanac i svi se okupili oko njega. Lelek..
Kaze on: Deco.. moja.. Sine, jesil tuj ?
Sin: Jesam tatko, tuj sam gi..

Pirocanac: Zenče, tuj li si ?
Zena:Tuj sam, muže moj..
Pirocanac: Ćero.. svi su li tuj ?
Kćerka: Svi smo tuj, tato !
A Pirocanac povika:
- Pa sto onda gori svetlo u klozet !?

No comments:

zzgluposti