Monday, October 20, 2008

Fata prevarila Muju samo tri puta

 


From: Ninoslav

 

 

      Pita Mujo Fatu: -Hajde bona Fato reci mi koliko si me puta prevarila, necu ti nista, majke mi..

 

      -Pa dobro, kad bas hoces.- kaze njemu Fata. -Prevarila sam te samo triput. Evo ovako: sjecas li se kad si htio zaigrati u "Zelji" pa te nisu htjeli primiti?

 

      - Sjecam.

 

      - E pa, ti dosad nisi znao, ali  ja sam otisla treneru i jesu li te primili?

 

      - Jesu, fakat;

 

      - Drugo: je li se sjecas kad si zaigrao u "Zelji" pa ti niko nije htio dodati loptu?

 

      - Aha ..

 

      - E pa,  ja otisla u svlacionicu i jesu li ti dodavali nakon toga?

 

      - Jesu .

 

      - I treci put: jel se sjecas kad su ti dodavali loptu, ali ti je cijeli stadion zvizdao.

 

      - Ja i, i ? -

 

      - A je li ti sad zvizdi?....

 

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 

No comments:

zzgluposti