Sunday, October 19, 2008

vicevi



---------------Прослеђена порука------------------
Од: Olja





   Razveo se Mujo od Fate i sudija cita presudu:
   "Sud je odlucio Fati dodijeliti
   alimentaciju od 300 KM" . Mujo ce:
   "Lijepo od vas, ako treba i ja cu nesto
   dodati."



   Dosao Mujo po malog Hasu u vrtic.
   Mujo: "Ja sam dosao po mog Hasu."

   Odgojiteljica: "Kojega? Imamo ih 5."
   Mujo: " Bilo kojeg, ionako cu ga sutra
   vratiti



   Mujo dobio na lutriji milion eura.
   Od srece ne zna sta ce.
   Dodje kuci i odmah zove zenu:
   "Fato, dodji brzo da
   vidis nasih milion maraka.
   Fata dodje, pogleda u torbu punu maraka, ne veruje
   ocima, ukoci se i srce joj otkaze, slozi se na pod.
   Mujo gleda Fatu gleda torbu pa kao za sebe:
 "Kad te sreca krene ona te stvarno krene!"

   Pita
   Mujo Hasu:
   - Sta je bilo prije? Kokos ili jaje?
   - Ma prije je bilo svega!


   muji doktor dijagnosticir'o rak i rek'o mu da nece zivjeti duze od sest
   mjeseci....
   vratio se mujo kuci, zovno fatu i malog mujicu za sto i rek'o im
   tuznu vjest.... ...plac u kuci...
   .sutradan zovnuo jarane u kafanu, da im kaze
   vijest i poveo malog mujicu sa sobom....
   eto, raja juce sam bio kod doktora i
   reko mi covjek da imam sidu i da necu zivjeti duze od sest mjeseci....pa ako
   mozete, kad ja umrem, pomozite malom mujici, ako mu sta bude trebalo....
   ...
   vracaju se kuci i mali mujica pita...
   pa dobro babo, sto si im rekao da imas
   sidu kad ti imas rak????
   "hoces da ti oni mater jebu kad ja umrem"


No comments:

zzgluposti