Thursday, October 02, 2008

vic plavusa se kladi u kaficu

 


From: Goran
18:58h , muškarac ulazi u kafić
Sjedne za šank pored jedne plavuše i počne gledati program na TV
U vijestima u 19:00 vijest dana je pokušaj jednog muškarca da skoči sa zgrade.


Plavuša se obrati muškarcu: Mislite li da će skočiti?
Muškarac: Da, mislim. Čak bi se okladio da će skočiti !
Plavuša: Ja mislim da neće. I ja bi se na to okladila.
Muškarac stavi 50€ na šank i kaže: OK, oklada vrijedi.


U trenutku kad je plavuša stavila svoju novčanicu na šank, čovjek na TV je skočio sa zgrade i ostao na mjestu mrtav.


Plavuša: baš sam razočarana, ali dugovi iz oklade su dugovi časti: Novac je Vaš !
Muškarac: ne mogu uzeti Vaš novac, gledao sam prilog na TV-u prije jedan sat i znao sam da će skočiti.
Plavuša: i ja sam gledala, ali nisam vjerovala da će još jednom skočiti !!!

No comments:

zzgluposti