Monday, March 07, 2011

Bos.Nezenja

BOSANSKI  NEŽENJA

Na žalost nisam oženjen, doduše bio sam vjeren, ali do svadbe nije došlo...
Evo zašto:

      Za Novu godinu htio sam vjerenici da poklonim rukavice,koje bih
joj poslao zajedno s pismom. Medjutim, u prodavnici sam sreo
koleginicu s faksa koja je kupovala gaćice. Nespretna prodavačica je
zamijenila pakete, tako da je koleginica uzela rukavice, a ja sam
vjerenici poslao gaćice.

 SAD ZAMISLITE MOJU VJERENICU POD NOVOGODISNJOM    JELKOM KAKO OTVARA
POKLON I ČITA PISMO!
EVO SADRŽAJA PISMA:        Dugo sam razmišljao kako da te razveselim i
dokažem svoju ljubav.Posljednji put sam konačno primijetio što ti
nedostaje,pa ti to šaljem u paketu. Želim ti da u njima provedeš
ugodne trenutke. Želio sam da ti kupim vunene, ali u njima bi se
znojila, što sam zapazio kod koleginice i prodavačice.Probao sam ih i
na jednoj i na drugoj, pa sam ih jedva skinuo. Ali, ubrzo će proljeće,
pa ih ti onda,koliko mi je poznato, ne nosiš. Htio sam da ti kupim
kožne s narodnim vezom, ali sam se sjetio da u njima ne bih mogao da
opipam ono zbog čega te želim zaprositi.Kupio sam namjerno takve koje
se lako skidaju, ako se žuri tebi i drugima. Ne zaboravi da ih poneseš
kada ideš u fino društvo.Nece dugo biti čiste jer ljudi imaju prljave
ruke, a ti s mnogima kontaktiraš.Ako ih želis očistiti, idi do mog
prijatelja, znaš onog o kom sam ti već pričao, jer je on iskusan u tim
stvarima.

VOLI  TE  TVOJ  LJUBLJENI

No comments:

zzgluposti