Wednesday, October 11, 2006

Balon


Čovek u letećem balonu je shvatio da se izgubio.
 
Spustio se na manju visinu i ugledao ispod sebe ženu.
 
Spustio se još malo niže i viknuo: "Izvinite, mozete li mi pomoci? Obećao sam prijatelju da ćemo se naći pre sat vremena, ali pojma nemam gde se nalazim."

Žena od dole je odgovorila: "Nalazite se u letećem balonu koji lebdi na oko 30 stopa iznad zemlje, negde između 40 i 42 stepena severne geografske širine i između 59 i 60 stepeni zapadne geografske dužine."
 
"Vi mora da ste inženjer", rekao je čovek iz balona.
 
"Jesam", odgovorila je žena. "Kako ste pogodili?".
 
 "Pa", odgovori čovek, "Sve što ste rekli je tehnički korektno, ali pojma nemam šta da uradim s tim vašim informacijama. Činjenica je da sam ja i dalje izgubljen. Iskreno, za sada mi niste bili od neke pomoći."
 
 Žena od dole odgovori: "Vi mora da ste neki rukovodilac."
 
"Jesam", odgovori čovek iz balona, "Ali, kako ste pogodili?!".
 
 "Pa", reče žena, "Ne znate gde ste ni gde idete. Uzdigli ste se na trenutni nivo zahvaljujući velikoj količini toplih gasova. Dali ste obećanja koja pojma nemate kako ćete ispuniti, očekujete od ljudi ispod sebe da reše vaše probleme. Činjenica je da ste trenutno na istoj poziciji na kojoj ste bili i pre našeg susreta, ali nekako ispada da sam sada ja kriva za to!".

 

No comments:

zzgluposti