Friday, October 20, 2006

Poznati o seksu...

POZNATI O SEKSU

Znate onaj pogled koji Vam upucuje zena kad ima zelju za seksom? Ne znam ni ja.

Steve Martin

Seksualni odnos podseca na igranje bridza. Ako nemate dobrog partnera, bolje je imati dobru ruku.

Woody Allen

Prema mom misljenju seks je jedna od najlepsih, najprirodnijih i najzdravijih stvari koja se moze kupiti novcem.

Tom Clancy

Biseksualizam udvostrucuje tvoje sanse za randevu u subotu uvecer.

Rodney Dangerfield

Dozvoliti feministiknjama da odlucuju o seksu, to je kao i poslati psa na ferije u Kinu.

Matt Barry

Seks je jedan od devet razloga za reinkarnaciju. Ostalih osam se ne racuna.

George Burns

Zene umeju da odglume orgazme. Zato muskarci znaju da odglume ceo brak.

Sharon Stone

Moja devojka se uvek smeje za vreme seksa. Bez obzira na to sta upravo cita.

Steve Jobs

Cini mi se da moja mama nije spoznala ironiju kada me nazivala kurvinim sinom.

Jack Nicholson

Clinton je lagao. Muskarac moze da zaboravi gde je parkirao automobil, ili gde stanuje, ali nikada nece zaboraviti oralni seks, cak i ako je bio los.

Barbara Bush

A, da! "Razvod". Ta rijec potice od latinske reci "iscupati muskarcu jaja kroz novcanik".

Robin Williams

Zenama treba razlog za seksualni odnos. Muskarcima jedino treba mesto.

Billy Crystal

Prema najnovijim istrazivanjima, zene tvrde da im je manje neugodno kad se svlace pred muskarcima, nego kada to cine pred zenama. Kazu da su zene previse kriticne, dok su istovremeno muskarci - jasna stvar - uobicajeno zahvalni.

Robert De Niro.

Imamo novi problem u medicini. Lekari alarmiraju da su mnogi muskarci

alergicni na prezervative. Razlog je sto se kod njih pojavljuju vece

otekline. No, i u cemu je tu problem?

Dustin Hoffman

U magazinima za muskarce nema mnogo saveta, jer muskarci misle: "Znam sta treba da radim. Samo mi pokazite neko golo telo."

Jerry Seinfield

Razumete, problem je u tome sto mi je Bog dao mozak i penis, ali krvi samo toliko da napaja jedno od toga.

Robin Williams.

No comments:

zzgluposti